Înregistrează-te și vei primi până la 20 Lei reducere la prima ta comandă. Înregistrează-te și vei primi până la 20 Lei reducere la prima ta comandă.
  • Zilnic noi inspirații
  • 20 Lei sub formă de credite pentru prima ta comandă.
  • Adaugă la favorite produsele tale preferate
sau
Accesați prin Facebook
Stăm cu ochii pe ele pentru dvs.!

Am activat urmărirea produsului: Deja urmăriți produsul.

Imediat ce acest produs va fi disponibil în stoc, vă vom trimite un mesaj pe adresa dvs. de e-mail . Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi notificări sau să renunțași la urmărirea produsului. Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi email-uri

Ok
Urmărirea a fost anulată

Monitorizarea produsului a fost anulată. Dacă vă răzgândiți, puteți din nou să activați monitorizarea.

Ok

Cineva a fost mai rapid

Ne pare rău dar cineva ți-a luat-o înainte, iar produsul pe care l-ai selectat nu mai este disponibil. Vom urmări pentru tine disponibilitea acestui produs, pentru a te informa în momentul în care este disponibil din nou în stocul nostru. Dacă nu ești interesat de urmărirea produsului, poți activa urmărirea lui deactivare.

Ok

Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici

ok
AcasăTotul despre cumpărături Totul despre cumpărături Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

  • Până la 365 de zile pentru returnarea produsului
  • Până la 45 de zile pentru returnarea saltelei
  • Retur gratuit și fără griji pentru produsele supradimensionate

Procedura pentru reclamații și retururi

Ai primit un produs care nu se ridică la înălțimea așteptărilor tale? Este deteriorat, nefuncțional sau, pur și simplu, nu îți place? Ai posibilitatea de a-l reclama sau returna fără probleme.

În cazul unui retur

Ai posibilitatea de a returna un produs în termen de 14 zile de la data primirii. Te rugăm să ne trimiți produsul, însoțit de formularul de reclamații completat și pus în interiorul coletului.

Completează și printează formularul de retur

Completează cu ușurință formularul de reclamație

Unde pot găsi formularul pentru reclamații?

Formularul de retur îl poți găsi în profilul tău, secțiunea Comenzi. Selectează comanda care conține produsul respectiv și printează documentul, pe care îl vei introduce completat, în interiorul pachetului. Totodată, îl vei primi și împreună cu factura, în format electronic, pe e-mail.

Nu este obligatoriu să menționezi niciun motiv, dacă nu dorești. Cu toate acestea, formularul de retur este necesar să fie introdus în pachet. Procesul de retur se va finaliza mult mai rapid.

Comenzi

Nu pot imprima formularul pentru reclamații

Dacă nu ai posibilitatea de a printa formularul de retur, este suficient să notezi pe o foaie numărul comenzii și contul bancar unde dorești rambursarea banilor. La fel ca și formularul de retur, trebuie introdusă în pachet, alături de produs.

Împachetează bine produsul

Coletul returnat trebuie să conțină:
  • produsul reclamat
  • formularul de retur completat
  • materiale de umplere care să prevină deteriorarea ulterioară pe timpul transportului (ziare, polistiren, folie cu bule, etc.)
3. Împachetează bine produsul

Cum să împachetezi corect produsul?

Împachetează produsul dezasamblat (mai exact, în forma în care ți-a fost livrat inițial). Este important să adaugi materiale de umplere pentru a evita orice daune suplimentare. Pentru produse mai fragile, îți recomandăm folia cu bule. Pe lângă toate acestea, adaugă formularul de retur completat și apoi sigilează pachetul în carton.

Predă coletul curierului

Pe colet, te rugăm să menționezi adresa:

Bonami-Frogman
Str. Borșului, Nr. 56
410605 Oradea, Bihor

Predă coletul curierului
În momentul în care predai coletul curierului, asigură-te că acesta îți oferă o chitanță de confirmare a ridicării pachetului. Te rugăm să păstrezi această chitanță până în momentul în care îți vor fi rambursați banii în cont. În acest fel, ne asigurăm că nu se va pierde coletul în timpul transportului.

Termenul de restituire a banilor este de cel mult 14 zile calendaristice din ziua în care coletul ajunge în depozitul din Oradea.

În cazul unei reclamații

Trimite-ne un e-mail la client@bonami.ro, având la îndemână următoarele detalii:
  • numărul comenzii
  • motivul returnării sau reclamației
  • în cazul produselor deteriorate, avem nevoie de o fotografie din care să reiasă defectul respectiv

Cum să obții soluționarea rapidă a unei reclamații?

Poți grăbi acest proces, trimițându-ne fotografii cu întregul produs și fotografii cu părțile deteriorate ale acestuia. În cazul în care lipsește o piesă, te rugăm să o încercuiești în manualul de asamblare. Totodată, te rugăm să ne trimiți și fotografii cu ambalajul deteriorat, astfel încât să ne îmbunătățim pe viitor și acest serviciu.

Pentru o mai bună identificare a pachetului sau produsului, poți atașa și fotografii cu etichetele aplicate pe acestea. Este esențial să păstrezi ambalajul original pe toată durata reclamației, pentru o soluționare mult mai rapidă. Dacă primești un pachet deteriorat, nu îți fie teamă să îl accepți. Trebuie doar să ne trimiți poze cu acesta și să închei un proces verbal cu respectivul curier.

Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamația ta

Întotdeauna ținem cont de dorințele tale. Astfel, dacă este posibil, îți putem trimite un nou produs, în caz contrar, îți vom rambursa banii în contul bancar.

Schimbarea produsului cu altul diferit nu este posibilă!

5. Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamația ta

Când voi primi noul produs?

Dacă produsul este în stocul nostru, îți vom trimite în cel mai scurt timp unul nou. În cazul în care acesta este disponibil în precomandă, va trebui să așteptăm să ajungă de la producător. Îți vom comunica pe loc intervalul în care va sosi la tine.

Cum funcționează procesul de reclamație?

În momentul în care produsul reclamat a ajuns în posesia noastră, te vom informa prin intermediul unui e-mail. În urma acelui e-mail, datele se vor trimite la contabilitate, iar transferul bancar se va realiza în cel mai scurt timp posibil.

Cum să returnezi produsele supradimensionate?

Este foarte clar pentru noi faptul că un produs supradimensionat este mai dificil de returnat. De aceea îți oferim posibilitatea de a returna un produs, fără ca tu să depui efort.

1. Contactează departamentul nostru de relații cu clienții

Este foarte important să ne contactezi și să ne spui ce anume dorești să returnezi și când vrei să fie ridicat produsul. Ne poți suna la numărul de telefon +40 312 294 753 (suntem disponibili în zilele lucrătoare, între 9:00 și 18:00) sau să ne trimiți un e-mail la adresa client@bonami.ro.

2. Nu plătești nimic pe transport, în termen de 14 zile de la primirea produsului

Pachetul tău va fi ridicat de către una din firmele certificate de transport (Urgent Cargus, GLS), cu care ne place să colaborăm. Noi vom achita întreaga valoare a serviciilor de transport.

3. Tu alegi data de ridicare a returului

Data o poți alege alături de agentul nostru de la departamentul de Relații Clienți. Noi ne vom ocupa de restul procesului. În cazul în care curierul nu poate respecta data pentru ridicarea unui produs supradimensionat, te va contacta pentru a alege o altă dată. Din păcate, este imposibil să știm exact momentul în care se va prezenta curierul să ridice coletul. Intervalul orar în care se pot prelua coletele este 13:00-18:00.

Ce faci dacă...

Ai primit o sumă diferită

Suma restituită trebuie să fie aceeași cu cea plătită de tine inițial. Trebuie să verifici dacă în comandă s-au aplicat credite. Astfel, suma finală este exact cât ai achitat pe produsul respectiv (Cum funcționează creditele?). Poți verifica suma restituită, intrând în secțiunea Comenzi, la detaliile specifice.

Banii nu au fost încă returnați

Timpul estimativ în care noi îți rambursăm banii este de 14 zile, începând cu ziua în care pachetul ajunge în depozitul din Oradea. Dacă acest termen a fost depășit, te rugăm să ne trimiți un e-mail cu următoarele informații:
  • numărul comenzii
  • o fotografie cu documentul emis de către curier, unde să fie vizibil AWB-ul coletului
  • contul IBAN
  • denumirea produselor returnate

Departamentul relații cu clienții

Pentru orice neclarități sau întrebări poți contacta departamentul de relații cu clienții la adresa de e-mail client@bonami.ro sau la numărul de telefon +40 312 294 753.

Când pot returna produsul?

Ai 365 de zile la dispoziție să te hotărăști

Dacă te-ai hotărât să returnezi un produs împachetat în ambalajul original, în termen de 14 zile de la data la care l-ai primit, îți vom rambursa întreaga valoare achitată pentru acesta, în contul tău bancar. Ai posibilitatea de a returna și un produs nedesfăcut. Vom reduce cu 5 % valoarea sumei rambursate, pentru fiecare 30 de zile întârziate (începând cu cea de-a 15-a zi de la data la care ai primit produsul). Acest procentaj reprezintă un cost minim, asociat cu returnarea unui produs după termenul limită stabilit.

Ai 2 ani garanție

Poți reclama un produs în termen de 2 ani de la data la care ai intrat în posesia acestuia. Dacă produsul are o perioadă de garanție mai mare, durata acesteia va fi specificată în factură sau în garanția primită în colet.



Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.