Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici

ok
Menu
20 LeiÎnregistrareLogare20 LeiCoșul de cumpărături
AcasăTotul despre cumpărături Totul despre cumpărături Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

  • Până la 365 de zile pentru returnarea produsului
  • Până la 45 de zile pentru returnarea saltelei
  • Retur gratuit și fără griji pentru produsele supradimensionate, în termen de 14 zile
Procedura pentru reclamații și retururi
Ai primit un produs care nu se ridică la înălțimea așteptărilor tale? Este deteriorat, nefuncțional sau, pur și simplu, nu îți place? Ai posibilitatea de a-l reclama sau returna fără probleme. Parcurge următorii pași:
1. Cum să returnezi produsele;
2. Reclamație produse neconforme;
3. Împachetarea produsului;
4. Returul produselor supradimensionate, termenul limită pentru retur și garanția produselor
5. Contactează Departamentul de Relații cu Clienții;

1. Returul produselor

Ai posibilitatea de a returna un produs în termen de 14 zile de la data primirii.

Te rugăm să ne trimiți produsul, însoțit de formularul de reclamații completat (vezi punctul 2) și pus în interiorul coletului.

Adresa este:
Bonami-Frogman
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor.

Coletul trebuie să-l expediezi printr-o firmă de curierat (nu prin poștă) și să achiți livrarea până la Oradea.

Termenul de restituire a banilor este de cel mult 14 zile din ziua în care coletul ajunge în Oradea.

Chitanța de la curier, cu returul produselor, trebuie păstrată până în momentul în care s-au restituit banii pe produsele returnate.

1.1. Completează formularul de reclamație

Poți găsi formularul de reclamații accesând profilul tău Bonami, în secțiunea Comenzile mele. Mai apoi, selectează comanda care conține produsul pentru care vrei să faci o reclamație sau să-l returnezi. Acolo vei găsi formularul pe care trebuie să-l completezi, să-l printezi și să-l introduci în colet alături de produs.

Dacă nu dorești să oferi un motiv pentru retur, e bine de știut că nu ești obligat să faci acest lucru. Totuși, chiar și în cazul unui simplu retur, îți recomandăm să completezi și să introduci formularul în colet. În acest fel, returul va fi soluționat mai rapid.

În cazul în care nu ai posibilitatea de a printa formularul, te rugăm să notezi pe o foaie:

• numărul comenzii;
• denumirea produsului returnat;
• numărul contului bancar în care dorești să-ți fie rambursați banii;
• semnătura ta pe foaie;

Foaia trebuie mai apoi introdusă în coletul cu produsul returnat.
Completează cu ușurință formularul de reclamație

1.2. Ce faci dacă...

Ai primit o sumă diferită față de cea la care te așteptai

Suma restituită trebuie să fie aceeași cu cea plătită de tine inițial. Trebuie să verifici dacă în comandă s-au aplicat credite. Astfel, suma finală este exact cât ai achitat pe produsul respectiv (Cum funcționează creditele?). Poți verifica suma restituită, intrând în secțiunea Comenzi, la detaliile specifice.

Banii nu au fost încă returnați

Timpul estimativ în care noi îți rambursăm banii este de 14 zile, începând cu ziua în care pachetul ajunge în depozitul din Oradea. Dacă bănuiești că ar fi trebuit să ai deja banii rambursați în contul bancar transmis, te rugăm să contactezi departamentul de Relații Clienți, la adresa de e-mail client@bonami.ro, cu:
  • chitanța lăsată de firma de curierat, pe care apare AWB-ul;
  • o fotografie cu documentul emis de către curier, unde să fie vizibil AWB-ul coletului;
  • contul IBAN;
  • denumirea produselor returnate;
  • numărul comenzii;

2. Reclamație produse neconforme

Pentru a face o reclamație, comanda trebuie să fie recepționată și plătită. În caz contrar, aceasta va fi marcată ca un retur iar reclamația nu va putea fi procesată.

Trimite un e-mail, în 48 de ore de la primirea coletului, la client@bonami.ro cu următoarele informații:

• numărul comenzii care conține produsul reclamat;
• denumirea produsului în cauză;
• motivul returului sau reclamării produsului (deteriorat, nu funcționează, lipsesc părți etc.);
• trimite-ne una sau mai multe fotografii cu produsul deteriorat (sau un video, în cazul produselor care nu funcționează) și cu pachetul în care a venit acesta;
• în cazul în care o parte a produsului lipsește, încercuiește-o în schița de asamblare din manualul de instrucțiuni;
• dacă primești un pachet deteriorat de la curier, nu te îngrijora. Trebuie doar să faci o poză pachetului și, dacă ai posibilitatea, să obții din partea curierului un proces verbal în care să se afirme că pachetul a fost oferit deteriorat. În acest mod, reclamația ta va fi soluționată mult mai ușor.

2.1. Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamația ta

Vrem doar ce e mai bun pentru tine, tocmai de aceea suntem aici să te ascultăm. Alege care este cea mai potrivită variantă pentru tine. În cazul unei reclamații, putem fie să-ți rambursăm suma achitată, fie să-ți trimitem un produs nou.

Dacă produsul se află în stoc, acesta poate ajunge la tine în doar câteva zile. Dacă acesta nu este în stoc, dar tu dorești unul nou, va dura mai mult până când vom putea obține și livra unul nou. Credem că este cel mai bine să afli din timp cât de mult va dura să primești noul produs. Tocmai din acest motiv, îți vom comunica, imediat ce este posibil, data estimată de livrare a noului produs.

Totodată, te vom informa de îndată ce produsul returnat/reclamat va ajunge în depozitul nostru din Praga. Îți vom trimite un e-mail de îndată ce returul sau produsul reclamat va ajunge în posesia noastră. Din momentul în care vei primi e-mailul de confirmare, banii îți vor fi rambursați în cel mai scurt timp posibil.
5. Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamația ta

3. Împachetarea produsului

Un retur trebuie să conțină:

• produsul reclamat sau returnat;
• formularul de retur/reclamații completat;
• umplutură care să asigure faptul că produsul nu va fi afectat pe toată durata livrării (folie de spumă, folie cu bule, pungi umplute cu aer, ziare etc).

Curăță bine produsul. Împachetează-l cu grijă în ambalajul original. Este important ca acesta să nu se deterioreze pe timpul livrării. În cazul în care nu dispui de alte materiale, poți folosi chiar pagini mototolite de ziare sau reviste. Totuși, pentru produsele mai fragile, recomandăm să folosești folie cu bule sau folie de spumă. Include în pachet formularul completat. Sigilează bine pachetul.
3. Împachetează bine produsul

4. Cum să returnezi produsele supradimensionate?

Este foarte important să ne contactezi și să ne spui ce anume dorești să returnezi și când vrei să fie ridicat produsul. În acest caz, ne poți trimite un e-mail la adresa client@bonami.ro cu toate detaliile.

4.1. Când pot returna produsul?

Ai 365 de zile la dispoziție să te hotărăști

Dacă te hotărăști să returnezi un produs împachetat în ambalajul original, în termen de 14 zile de la data la care l-ai primit, îți vom rambursa întreaga valoare achitată pe acesta, în contul tău bancar. Ai depășit termenul limită? Încă ai posibilitatea de a returna un produs nedesfăcut. Vom reduce cu 5 % valoarea sumei rambursate, pentru fiecare 30 de zile întârziate (începând cu cea de-a 15-a zi de la data la care ai primit produsul). Acest procentaj reprezintă un cost minim, asociat cu returnarea unui produs după termenul limită stabilit. Mai multe informații poți găsi mai jos, în procedura de reclamație.

Ai 2 ani garanție

Poți reclama un produs în termen de 2 ani de la data la care ai intrat în posesia acestuia. Dacă produsul are o perioadă de garanție mai mare, durata acesteia va fi specificată în factură sau în garanția primită în colet.

5. Contactează Departamentul de Relații cu Clienții

Pentru orice neclarități sau întrebări poți contacta departamentul de Relații cu Clienții la adresa de e-mail client@bonami.ro.