Înregistrează-te și vei primi până la 20 Lei reducere la prima ta comandă. Înregistrează-te și vei primi până la 20 Lei reducere la prima ta comandă.
  • Zilnic noi inspirații
  • 20 Lei sub formă de credite pentru prima ta comandă.
  • Adaugă la favorite produsele tale preferate
sau
Accesați prin Facebook
Stăm cu ochii pe ele pentru dvs.!

Am activat urmărirea produsului: Deja urmăriți produsul.

Imediat ce acest produs va fi disponibil în stoc, vă vom trimite un mesaj pe adresa dvs. de e-mail . Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi notificări sau să renunțași la urmărirea produsului. Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi email-uri

Ok
Urmărirea a fost anulată

Monitorizarea produsului a fost anulată. Dacă vă răzgândiți, puteți din nou să activați monitorizarea.

Ok

Cineva a fost mai rapid

Ne pare rău dar cineva ți-a luat-o înainte, iar produsul pe care l-ai selectat nu mai este disponibil. Vom urmări pentru tine disponibilitea acestui produs, pentru a te informa în momentul în care este disponibil din nou în stocul nostru. Dacă nu ești interesat de urmărirea produsului, poți activa urmărirea lui deactivare.

Ok

Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici

ok
La Bonami găsești o gamă variată de oferte pentru locuința ta.
AcasăTotul despre cumpărături Totul despre cumpărături Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

Dacă vă hotărâți să returnați un produs împachetat în ambalajul original, în termen de 14 zile de la data la care l-ați primit, vă vom rambursa întreaga valoare achitată pe acesta, în contul dvs. bancar. Ați depășit termenul limită? Încă aveți posibilitatea de a returna un produs nedesfăcut. Vom reduce cu 5 % valoarea sumei rambursate, pentru fiecare 30 de zile întârziate (începând cu cea de-a 15-a zi de la data la care ați primit produsul). Acest procentaj reprezintă un cost minim, asociat cu returnarea unui produs după termenul limită stabilit.

Procedura pentru reclamații și retururi

Ați primit un produs care nu se ridică la înălțime așteptărilor dvs.? Este spart, rupt, nu funcționează sau, pur și simplu, nu vă place? Aveți posibilitatea a-l reclama sau returna. Urmați următorii pași:

1. Returul produselor

1. Returnarea produselor
Aveți posibilitatea de a returna produsul în termen de 14 de zile de la data primirii. Vă rugăm să ne trimiteți produsele pe care doriți să le returnați, însoțite de formularul de reclamații completat și pus în interiorul coletului.



Adresa este:
Bonami-Frogman
Str. Borșului, Nr. 56
410605 Oradea, Bihor.

Coletul trebuie să-l expediați printr-o firmă de curierat (nu prin poștă) și să achitați transportul până la Oradea.

Termenul de restituire a banilor este de cel mult 14 zile din ziua în care coletul ajunge în Oradea.

Chitanța de la curier, cu returul produselor, trebuie păstrată până în momentul în care vi s-au restituit banii pe produsele returnate.

2. Completați cu ușurință formularul de reclamație

Completați cu ușurință formularul de reclamație
Puteți găsi formularul de reclamații accesând profilul dvs. Bonami și intrând la secțiunea Comenzile mele. Mai apoi, selectați comanda care conține produsul pe care doriți să-l reclamați sau să-l returnați. Acolo veți găsi formularul pe care trebuie să-l complatați, să-l printați și să-l introduceți în colet alături de produs.

Dacă nu doriți să oferiți un motiv pentru retur, nu sunteți obligați să-l notați. Totuși, chiar și în cazul unui simplu retur, vă recomandăm să completați și să introduceți formularul în colet. În acest fel, returul va fi soluționat mai rapid.

În cazul în care nu aveți posibilitatea de a printa formularul, vă rugăm să notați pe o foaie:
  • numărul comenzii
  • denumirea produsului returnat
  • numărul contului bancar în care doriți să vă fie rambursați banii
  • semnați foaia
  • Foaia trebuie mai apoi introdusă în coletul cu produsul returnat.

    3. Reclamație produse neconforme

    3. Reclamație produse neconforme
    Pentru a face o reclamație comanda trebuie să fie recepționată și plătită, în caz contrar, aceasta va fi pe retur și nu se poate face reclamație.
    Trimiteți un e-mail, în 48 de ore de la primirea coletului, la client@bonami.ro cu următoarele informații:
    • numărul comenzii care conține produsul reclamat
    • denumirea produsului în cauză
    • motivul returului sau reclamării produsului (deteriorat, nu funcționează, lipsesc părți etc.)
    • trimiteți-ne una sau mai multe fotografii ale produsului deteriorat ( sau care nu funcționează - un video și a pachetului în care a venit acesta)
    • în cazul în care o parte a produsul lipsește, încercuiți-o în schița de asamblare din manualul de instrucțiuni.
    • dacă primiți un pachet deteriorat de la curier, nu vă îngrijorați. Trebuie doar să faceți o poză pachetului și, dacă aveți posibilitatea, să obțineți din partea curierului un proces verbal în care să se afirme că pachetul a fost oferit deteriorat. În acest mod, reclamația dvs. va fi soluționată mult mai ușor.

    Așteaptați răspunsul nostru cu privire la reclamație

    Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamație
    Ne dorim doar ce e mai bun pentru dvs., tocmai de aceea suntem aici să vă ascultăm. Alegeți care este cea mai potrivită variantă pentru dvs. În cazul unei reclamații, putem fie să vă rambursăm suma achitată, fie să vă trimitem un produs nou.

    Dacă produsul se află în stoc, acesta poate ajunge la dvs. în doar câteva zile. Dacă acesta nu este în stoc, dar dvs. doriți unul nou, va dura mai mult până când vom putea obține și livra unul nou. Cel mai bine ar fi să aflați din timp cât de mult va dura să primiți noul produs. Noi vă vom spune cu plăcere data estimată de livrare a noului produs.

    Totodată, vă vom informa de îndată ce produsul returnat/reclamat va ajunge în depozitul nostru. Vă vom trimite un e-mail de îndată ce returul sau produsul reclamat va ajunge în posesia noastră. Din momentul în care veți primi e-mailul de confirmare, banii vă vor fi rambursați în cel mai scurt timp posibil.

    4. Împachetați bine produsul

    4. Împachetează bine produsul
    Un retur trebuie să conțină:
    • produsul reclamat sau returnat
    • formularul de retur/reclamații completat
    • umplutură care să asigure faptul că produsul nu va fi afectat pe toată durata transportului (spumă, bule, pungi cu aer, ziare etc.)

    Curățați bine produsul. Împachetați-l cu grijă în ambalajul original. Este important ca acesta să nu se deterioreze în timpul transportului. În cazul în care nu dispuneți de alte materiale, puteți folosi chiar pagini mototolite de ziare sau reviste. Totuși, pentru produsele mai fragile, recomandăm să folosiți folie cu bule sau spumă. Includeți în pachet formularul completat. Sigilați bine pachetul.

    Vreți să returnați o piesă de mobilier sau un alt produs supradimensionat?
    Ce să faceți dacă...
    Ați primit o sumă diferită față de cea la care vă așteptați

    Vă va fi rambursată exact suma pe care ați plătit-o pentru produsul returnat. Deci, prețul total al produsului, minus creditele sau reducerea aplicată produsului din comanda dvs. (Cum funcționează creditele?). Puteți găsi suma ce vă va fi rambursată, intrând în secțiunea Comenzile mele, din profilul dvs. Bonami, la detaliile specifice comenzii.

    Banii nu au fost încă returnați

    Timpul în care noi vă vom rambursa banii este de 14 zile maxim din ziua în care ajunge în Oradea. Dacă bănuiți că ar fi trebuit să aveți deja banii rambursați în contul bancar transmis, vă rugăm să contactați departamentul de Relații Clienți, la adresa de e-mail client@bonami.ro, cu:

  • chitanța lăsată de firma de curierat unde apare AWB-ul.
  • contul IBAN
  • denumirea produselor returnate
  • numărul de comandă
  • 5. Luați legătura cu departamentul de Relații Clienți

    Pentru orice neclarități sau întrebări puteți contacta departamentul de relații cu clienții la tel +40 312 294 753 sau prin e-mail la client@bonami.ro.

    6. Cum să returnați produsele supradimensionate

    Este foarte clar pentru noi faptul că un produs supradimensionat este mai dificil de returnat. De aceea vă oferim posibilitatea de a returna un produs, fără ca dvs. să depuneți efort.
    1. Contactați departamentul nostru de Relații Clienți
    Este foarte important să ne contactați și să ne spuneți ce anume doriți să returnați și când vreți să fie ridicat produsul. Ne puteți suna la numărul de telefon +40 312 294 753 (suntem disponibili în zilele lucrătoare, între 9:00 și 18:00) sau să ne trimiteți un e-mail la adresa client@bonami.ro.
    2. Nu plătiți nimic pe transport, în termen de 14 zile de la primirea produsului
    Pachetul dvs. va fi ridicat de către una din firmele certificate de transport (Urgent Cargus, Fan Courier), cu care ne place să colaborăm. Noi vom achita întreaga valoarea a serviciilor de transport.
    3. Dvs. alegeți data de ridicare a returului
    Data o puteți alege alături de agentul nostru de la departamentul de Relații Clienți. Noi ne vom ocupa de restul procesului. În cazul în care curierul nu poate respecta data pentru ridicarea unui produs supradimensionat, vă va contacta pentru a alege o altă dată. Din păcate, este imposibil să știm exact momentul în care se va prezenta curierul să ridice coletul.

    În momentul în care înmânați coletul curierului, asigurați-vă că acesta vă oferă o chitanță de confirmare a ridicării pachetului. Vă rugăm să păstrați această chitanță până în momentul în care vă vor fi rambursați banii în cont. În acest fel, ne vom putea asigura că nu se va pierde coletul în timpul transportului.

    Când pot returna produsul?

    Aveți 365 de zile la dispoziție să vă hotărâți
    Dacă vă hotărâți să returnați un produs împachetat în ambalajul original, în termen de 14 zile de la data la care l-ați primit, vă vom rambursa întreaga valoare achitată pe acesta, în contul dvs. bancar. Ați depășit termenul limită? Încă aveți posibilitatea de a returna un produs nedesfăcut. Vom reduce cu 5 % valoarea sumei rambursate, pentru fiecare 30 de zile întârziate (începând cu cea de-a 15-a zi de la data la care ați primit produsul). Acest procentaj reprezintă un cost minim, asociat cu returnarea unui produs după termenul limită stabilit. Mai multe informații puteți găsi mai jos, în procedura de reclamație.

    Aveți 2 ani garanție Bonami
    Puteți reclama un produs în termen de 2 ani de la data la care ați intrat în posesia acestuia. Dacă produsul are o perioadă de garanție mai mare, durata acesteia va fi specificată în factură sau în garanția primită la livrare.
     
    Ne părăsiți deja? Sunt de ajuns doar 10 secunde pentru a descoperi o mulțime de oferte.

    Înregistrați-vă gratuit pe Bonami și beneficiați de 20 Lei credit pentru comenzile dvs., plus alte oferte speciale!

    • 1000+ de produse noi în fiecare zi
    • Promoții speciale pentru cei înregistrați
    • Livrarea gratuită la comenzile de min. 220 Lei
    • 365 de zile pentru a returna produsele
    sau
    Accesați prin Facebook

    Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.

    Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.