Peste 2,5 milioane de utilizatori
Alăturați-vă milioanelor de membri și obțineți 200 Lei pentru prima comandă! Alăturați-vă milioanelor de membri și obțineți 200 Lei pentru prima comandă!

Decorațiuni interioare superbe cu reduceri de până la 70%

  • 1000+ de produse noi în fiecare zi
  • Promoții speciale pentru cei înregistrați
  • Livrarea gratuită la comenzile de min. 220 Lei
  • 365 de zile pentru a returna produsele
sau
Accesați prin Facebook
Stăm cu ochii pe ele pentru dvs.!

Am activat urmărirea produsului: Deja urmăriți produsul.

Imediat ce acest produs va fi disponibil în stoc, vă vom trimite un mesaj pe adresa dvs. de e-mail . Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi notificări sau să renunțași la urmărirea produsului. Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi email-uri

Ok
Urmărirea a fost anulată

Monitorizarea produsului a fost anulată. Dacă vă răzgândiți, puteți din nou să activați monitorizarea.

Ok

Cineva a fost mai rapid

Ne pare rău dar cineva ți-a luat-o înainte, iar produsul pe care l-ai selectat nu mai este disponibil. Vom urmări pentru tine disponibilitea acestui produs, pentru a te informa în momentul în care este disponibil din nou în stocul nostru. Dacă nu ești interesat de urmărirea produsului, poți activa urmărirea lui deactivare.

Ok

Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici

ok
Transport gratuit și retur în termen de 365 zile
 · 
Totul despre cumpărături
  • client@bonami.ro
  • +40 312 294 753
AcasăAcasăReclamații și retururi

Reclamații și retururi

Produsul livrat nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor tale? Nu fii supărat. Se rezolvă! Îl poți returna în termen de 365 de zile, iar noi îți vom rambursa banii. Pentru a ușura și mai mult procesul, tu nu trebuie să trimiți nicăieri produsele supradimensionate. Ne vom ocupa noi de returul acestui tip de produse, fără ca tu să plătești nimic. Mai multe informații pot fi găsite mai jos.

Procedura pentru reclamații și retururi

Ai primit un produs care nu se ridică la înălțime așteptărilor tale? Este spart, rupt, nu funcționează sau, pur și simplu, nu-ți place? Ai posibilitatea a-l reclama sau returna. Urmează următorii pași:

1. Ia legătura cu departamentul de Relații Clienți
2. Completează formularul de reclamații
3. Împachetează bine produsul
4. Trimite produsul înapoi la noi
5. Așteaptă până primim coletul de la tine

1. Nu ezita să contactezi departamentul de Relații Clienți

1. Nebojte se ozvat naší zákaznické podpoře
Ne poți trimite un e-mail la client@bonami.ro sau ne poți suna la +40 312 294 753. Pentru a te putea ajuta cât mai rapid, te rugăm să ne transmiți următoarele informații:
  • numărul comenzii care conține produsul reclamat
  • motivul returului sau reclamării produsului (deteriorat, nu funcționează, lipsesc părți etc.)
  • în cazul unui produs deteriorat, trimite-ne o poză a produsului (în care să se vadă defectul) sau care nu funcționează - un video și a pachetului în care a venit acesta
Dacă vrei să fii și mai precis, poți face o poză a produsului de la distanță și una din apropiere, în care să se vadă doar defectul. În cazul în care o parte a produsului lipsește, încercuiește-o în schița de asamblare din manualul de instrucțiuni, fă o poză și trimite-o la client@bonami.ro. De asemenea, te rugăm să ne trimiți o poză a interiorului pachetului, astfel încât să ne îmbunătățim modalitatea de împachetare.

Dacă primești un pachet deteriorat de la curier, nu te îngrijora. Trebuie doar să faci o poză pachetului și, dacă ai posibilitatea, să obții din partea curierului un proces verbal în care să se afirme că pachetul a fost oferit deteriorat. În acest mod, reclamația ta va fi soluționată mult mai ușor.

2. Completează cu ușurință formularul de reclamație

2. Completează cu ușurință formularul de reclamație
Poți găsi formularul de reclamații accesând profilul tău Bonami și intrând la secțiunea Comenzile mele. Mai apoi, selectează comanda care conține produsul pe care dorești să-l reclami sau să-l returnezi. Acolo vei găsi formularul pe care trebuie să-l completezi, să-l printezi și să-l introduci în colet alături de produs.

Dacă nu dorești să oferi un motiv pentru retur, nu ești obligat să-l notezi. Totuși, chiar și în cazul unui simplu retur, îți recomandăm să completezi și să introduci formularul în colet. În acest fel, returul va fi soluționat mai rapid.

În cazul în care nu ai posibilitatea de a printa formularul, te rugăm să notezi pe o foaie numărul comenzii și numărul contului bancar în care dorești să-ți fie rambursați banii. Foaia trebuie mai apoi introdusă în coletul cu produsul returnat.

3. Împachetează bine produsul

3. Împachetează bine produsul
Un retur trebuie să conțină:
  • produsul reclamat sau returnat
  • formularul de retur/reclamații completat
  • umplutură care să asigure faptul că produsul nu va fi afectat pe toată durata transportului (spumă, bule, pungi cu aer, ziare etc.)

Curăță bine produsul. Împachetează-l cu grijă în ambalajul original. Este important ca acesta să nu se deterioreze în timpul transportului. În cazul în care nu dispui de alte materiale, poți folosi chiar pagini mototolite de ziare sau reviste. Totuși, pentru produsele mai fragile, recomandăm să folosești folie cu bule sau spumă. Include în pachet formularul completat. Sigilează bine pachetul.

Vrei să returnezi o piesă de mobilier sau un alt produs supradimensionat?

4. Trimite pachetul înapoi la noi

4. Pošlete balíček zase zpátky k nám
Reclamațiile și retururile se trimit la adresa:

Bonami-Frogman
Str. Borsului, Nr. 56
Oradea, jud. Bihor
cod poștal 410605

Te rugăm să nu returnezi pachetul folosind serviciile Poștei Române. Din păcate, depozitul din Oradea este unul de tranzit și nu există cineva care să ridice un pachet trimis prin Poșta Română. Totodată, dacă alegi să returnezi un produs care nu reprezintă o reclamație, returul trebuie organizat către tine, iar taxa de transport trebuie achitată la firma de transport, tot de către tine. În momentul în care înmânezi coletul curierului, asigură-te că acesta îți oferă o chitanță de confirmare a ridicării pachetului. Te rugăm să păstrezi această chitanță până în momentul în care îți vor fi rambursați banii în cont. În acest fel, ne vom putea asigura că nu se va pierde coletul în timpul transportului.

Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamație

Așteaptă răspunsul nostru cu privire la reclamație
Vrem doar ce e mai bun pentru tine, tocmai de aceea suntem aici să te ascultăm. Alege care este cea mai potrivită variantă pentru tine. În cazul unei reclamații, putem fie să-ți rambursăm suma achitată, fie să-ți trimitem un produs nou.

Dacă produsul se află în stoc, acesta poate ajunge la tine în doar câteva zile. Dacă acesta nu este în stoc, dar tu dorești unul nou, va dura mai mult până când vom putea obține și livra unul nou. Cel mai bine ar fi să afli din timp cât de mult va dura să primești noului produs. Noi îți vom spune cu plăcere data estimată de livrare a noul produs.

Totodată, te vom informa de îndată ce produsul returnat/reclamat va ajunge în depozitul nostru. Îți vom trimite un e-mail de îndată ce returul sau produsul reclamat va ajunge în posesia noastră. Din momentul în care vei primi e-mailul de confirmare, banii îți vor fi rambursați în cel mai scurt timp posibil.
Ce să faci dacă...
Ai primit o sumă diferită față de cea la care te așteptai

Îți va fi rambursată exact suma pe care tu ai plătit-o pentru produsul returnat. Deci, prețul total al produsului, minus creditele sau reducerea aplicată produsului din comanda ta (Cum funcționează creditele?). Poți găsi suma ce-ți va fi rambursată, intrând în secțiunea Comenzile mele, din profilul tău Bonami, la detaliile specifice comenzii.
Banii nu au fost încă returnați

Timpul în care noi îți vom rambursa banii este de 14 zile lucrătoare maxim din ziua în care ajunge în Oradea. Dacă bănuiești că ar fi trebuit să ai deja banii rambursați în contul bancar transmis, te rugăm să contactezi departamentul de Relații Clienți, fie la adresa de e-mail client@bonami.ro, fie la numărul de telefon +40 312 294 753 cu chitanța lăsată de firma de curierat unde apare AWB-ul.

Cum să returnezi produsele supradimensionate

Este foarte clar pentru noi faptul că un produs supradimensionat este mai dificil de returnat. De aceea îți oferim posibilitatea de a returna un produs, fără ca tu să depui efort.
1. Contactează departamentul nostru de Relații Clienți
Este foarte important să ne contactezi și să ne spui ce anume dorești să returnezi și când vrei să fie ridicat produsul. Ne poți suna la numărul de telefon +40 312 294 753 (suntem disponibili în zilele lucrătoare, între 8 și 18) sau să ne trimiți un e-mail la adresa client@bonami.ro.
2. Nu plătești nimic pe transport
Pachetul tău va fi ridicat de către una din firmele certificate de transport (Urgent Cargus, Fan Courier), cu care ne place să colaborăm. Noi vom achita întreaga valoarea a serviciilor de transport.
3. Tu alegi data de ridicare a returului
Data o poți alege alături de agentul nostru de la departamentul de Relații Clienți. Noi ne vom ocupa de restul procesului. În cazul în care curierul nu poate respecta data pentru ridicarea unui produs supradimensionat, te va contacta pentru a alege o altă dată. Din păcate, este imposibil să știm exact momentul în care se va prezenta curierul să ridice coletul.

În momentul în care înmânezi coletul curierului, asigură-te că acesta îți oferă o chitanță de confirmare a ridicării pachetului. Te rugăm să păstrezi această chitanță până în momentul în care îți vor fi rambursați banii în cont. În acest fel, ne vom putea asigura că nu se va pierde coletul în timpul transportului.

Când pot returna produsul?

Ai 365 de zile la dispoziție să te hotărăști
Dacă te hotărăști să returnezi un produs împachetat în ambalajul original, în termen de 14 zile de la data la care l-ai primit, îți vom rambursa întreaga valoare achitată pe acesta, în contul tău bancar. Ai depășit termenul limită? Încă ai posibilitatea de a returna un produs nedesfăcut. Vom reduce cu 5 % valoarea sumei rambursate, pentru fiecare 30 de zile întârziate (începând cu cea de-a 15-a zi de la data la care ai primit produsul). Acest procentaj reprezintă un cost minim, asociat cu returnarea unui produs după termenul limită stabilit. Mai multe informații poți găsi mai jos, în procedura de reclamație.
Ai 2 ani garanție Bonami
Poți reclama un produs în termen de 2 ani de la data la care ai intrat în posesia acestuia. Dacă produsul are o perioadă de garanție mai mare, durata acesteia va fi specificată în factură sau în garanția primită la livrare.
 
Ne părăsiți deja? Sunt de ajuns doar 10 secunde pentru a descoperi o mulțime de oferte.

Înregistrați-vă gratuit pe Bonami și beneficiați de 200 Lei credit pentru comenzile dvs., plus alte oferte speciale!

  • 1000+ de produse noi în fiecare zi
  • Promoții speciale pentru cei înregistrați
  • Livrarea gratuită la comenzile de min. 220 Lei
  • 365 de zile pentru a returna produsele
sau
Accesați prin Facebook

Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.

Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.