Avem o nouă aplicație | Descoperă-i avantajele →
Summer Sale | Economisește până la 50% →
40 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Totul despre cumpărături

Suntem un e-shop care îți oferă zilnic o doză nouă de inspirație și cea mai mare selecție de produse pentru o casă mai frumoasă. Avem în stoc peste 20000 de produse populare pentru tine.

Cumpărături sigure și relaxante

10x mai multe opțiuni decât în altă partePentru ca fiecare să își poată mobila casa în stilul său caracteristic, avem peste 60.000 de articole, dintre care 30.000 sunt în stoc. Asta înseamnă mult. Și ar putea fi și mai mult. Dar ne pricepem să alegem ceea ce includem - în termeni de design, calitate și preț.
365 de zile pentru returAtât de multe forme, nuanțe și modele... Aici ai la dispoziție un an întreg pentru a te asigura că piesa aleasă ți se potrivește. Cutie de ceai sau canapea? Nu contează, dacă nu se potrivește, ți-o luăm înapoi. Transportul este pe cheltuiala noastră.
Acasă în 12 țări europeneNu suntem o piață necontrolată cu mii de vânzători anonimi, așa că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la taxe sau garanție. De la sediul nostru central din Praga, gestionăm afaceri în 12 țări europene. Livrăm bunuri verificate, rapid și, acolo unde este posibil, într-un singur transport.
100% abordare umanăCâteva cifre vorbesc de la sine: 96% dintre clienți ne recomandă, 99% dintre apeluri sunt preluate într-un minut și 0% dintre apeluri sunt preluate de un robot. Cu noi, poți rezolva orice solicitare rapid și cu succes. Acest lucru a fost în sângele Bonami încă de la înființarea sa în 2013.

Întrebări frecvente

Cum pot să depun o reclamație?

Contactează departamentul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa client@bonami.ro. Completează formularul de reclamații, împachetează produsul într-o cutie și trimite-ne pachetul înapoi la adresa:

Bonami - Reclamații și retururi
Bonami-Frogman Str. Borșului, Nr. 56 410605 Oradea, Bihor

Reclamații și retururi

Unde pot vedea statusul comenzii?

Poți găsi informații despre statusul comenzii tale și data preconizată pentru livrare în contul tău Bonami, în secțiunea Comenzi. Vei fi informat, de asemenea, cu privire la orice modificare a statusului comenzii pe adresa ta de e-mail folosită la plasarea comenzii.

Cum pot modifica sau anula o comandă?

Dacă dorești să modifici comanda în orice fel, te rugăm să contactezi serviciul nostru de Relații cu Clienții. Te rugăm să ne comunici numărul comenzii pe care dorești să o anulezi sau să o modifici (dorești o altă dată a livrării, vrei să schimbi adresa de livrare sau să adaugi un nou produs la comanda deja plasată, anularea comenzii, etc..). Poți găsi numărul comenzii în e-mailul de confirmare al comenzii sau în contul tău Bonami în secțiunea Comenzi.

Relații cu Clienții

Asistență clienți +40 312 294 753 / în timpul zilelor lucrătoare de la 8:00 la 17:00
whatsapp  +420 232 005 040
chat online (disponibil în partea dreaptă jos a ecranului)