Reducere de primăvară folosind codul APRILIE15 | Cumpără azi mai ieftin! →
Mid Season Sale | Economisește până la 50% →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Totul despre cumpărături

Suntem un e-shop care îți oferă zilnic o doză nouă de inspirație și cea mai mare selecție de produse pentru o casă mai frumoasă. Avem în stoc peste 20000 de produse populare pentru tine.

Întrebări frecvente

Cum pot să depun o reclamație?

Contactează departamentul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa client@bonami.ro. Completează formularul de reclamații, împachetează produsul într-o cutie și trimite-ne pachetul înapoi la adresa:

Bonami - Reclamații și retururi
Bonami-Frogman Str. Borșului, Nr. 56 410605 Oradea, Bihor

Reclamații și retururi

Unde pot vedea statusul comenzii?

Poți găsi informații despre statusul comenzii tale și data preconizată pentru livrare în contul tău Bonami, în secțiunea Comenzi. Vei fi informat, de asemenea, cu privire la orice modificare a statusului comenzii pe adresa ta de e-mail folosită la plasarea comenzii.

Cum pot modifica sau anula o comandă?

Dacă dorești să modifici comanda în orice fel, te rugăm să contactezi serviciul nostru de Relații cu Clienții. Te rugăm să ne comunici numărul comenzii pe care dorești să o anulezi sau să o modifici (dorești o altă dată a livrării, vrei să schimbi adresa de livrare sau să adaugi un nou produs la comanda deja plasată, anularea comenzii, etc..). Poți găsi numărul comenzii în e-mailul de confirmare al comenzii sau în contul tău Bonami în secțiunea Comenzi.

Relații cu Clienții

În zilele lucrătoare, de la 8:00 la 17:00
client@bonami.ro
+40 312 294 753