Reducere de primăvară folosind codul APRILIE15 | Cumpără azi mai ieftin! →
Mid Season Sale | Economisește până la 50% →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Livrare

Acasă, la birou, la vecini sau prin easybox - la Bonami, îți livrăm comanda unde îți este ție mai ușor, pentru a intra în posesia ei fără stres. Alege doar între licrare la adresă și colectare personală.

Colectare personală

Sameday (easybox)

  • 15 Lei
  • Peste 3800 puncte de livrare în toată România
  • Coletul va sta în easybox timp de 5 zile pentru colectare
  • Plata la livrare nu este posibilă


Imediat ce pachetul tău este expediat din depozitul nostru, vei primi un e-mail care include link-ul către site-ul companiei de curierat, de unde poți urmări expedierea.

Când Sameday primește coletul tău în centrul lor zonal, îți vor trimite printr-un e-mail și SMS data planificată pentru livrare.

Dacă dorești modificarea acesteia, poți lua legătura cu Sameday. În cazul în care coletul nu încape în cutie (easybox), Sameday îți va trimite un link pentru a completa adresa de acasă pentru livrare. Linkul va fi activ tmp de 48 de ore, după care coletul se va întoarce la noi.

Atenție: Plata la livrare nu este posibilă.

Pentru a lua legătura cu Sameday: Apelează 021 – 637.06.60

Livrare la adresă

Fan Courier

  • 16 Lei
  • Livrare în toată România
  • Plata în numerar +6 Lei


Dacă adresa de livrare și numărul de telefon nu sunt corecte, coletul va intra în status de RETUR și se va întoarce la depozitul Bonami din Cehia.

Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.

În cazul în care ai făcut comanda pe persoană juridică, iar factura de la curier este pentru persoană fizică, te rugăm să-i soliciți curierului să-ți emită o nouă factură pe persoană juridică.

În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți, de la Bonami. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat (Fan Courier) pentru a reprograma data livrării.

Dacă vei constata că ambalajul coletului este deteriorat sau face zgomot (mai ales dacă acel colet conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă ți se oferă un proces verbal de către curier. Nu ești obligat să primești coletul dacă vei constata că este deteriorat.

Contact - Fan Courier: 9336

DPD RO

  • 16 Lei
  • Livrare în toată România
  • Plata în numerar +6 Lei


După preluarea coletului de la noi, veți primi un e-mail cu data estimată de livrare. În ziua livrării, DPD vă va informa cu privire la intervalul orar în care se face livrarea. Modificarea datei sau adresei de livrare, se poate face contactând DPD.
Plata ramburs se poate efectua cu cardul sau în numerar.

Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.

În cazul în care ai făcut comanda pe persoană juridică, iar factura de la curier este pentru persoană fizică, te rugăm să-i soliciți curierului să-ți emită o nouă factură pe persoană juridică.

În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți, de la Bonami. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat (DPD RO) pentru a reprograma data livrării.

Dacă vei constata că ambalajul coletului este deteriorat sau face zgomot (mai ales dacă acel colet conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă ți se oferă un proces verbal de către curier. Nu ești obligat să primești coletul dacă vei constata că este deteriorat.

Contact - DPD: 031.824.90.90

Sameday

  • 16 Lei
  • Livrare în toată România
  • Plata în numerar +6 Lei


Imediat ce pachetul tău este expediat din depozitul nostru, vei primi un e-mail care include link-ul către site-ul companiei de curierat, de unde poți urmări expediția. Când Sameday primește coletul tău în centrul lor zonal, îți vor trimite printr-un e-mail și SMS data planificată pentru livrare. Dacă dorești modificarea acesteia, poți lua legătura cu Sameday.

Dacă ai selectat plata prin ramburs vei putea plăti cu numerar sau cu cardul. De asemenea, te rugăm să iei în considerare faptul că livrarea se va face până la prima ușă a imobilului în care locuiești.

Pentru a lua legătura cu Sameday:
Apelează 021 – 637.06.60

Livrare articole supradimensionate

Sameday

Toată România

  • Livrarea produselor supradimensionate până la ușa locuinței
  • Transportul cu livrare la apartament este la un cost suplimentar de 175 de lei
  • Cost: de la 89 până la 269 Lei în funcție de dimensiunile produsului
  • Plata la livrare +6 Lei


Imediat ce pachetul tău este expediat din depozitul nostru, vei primi un e-mail care include link-ul către site-ul companiei de curierat, de unde poți urmări expediția. Când Sameday primește coletul tău în centrul lor zonal, îți vor trimite printr-un e-mail și SMS data planificată pentru livrare. Dacă dorești modificarea acesteia, poți lua legătura cu Sameday.

Curierul va livra coletul la ușa apartamentul tău, indiferent de etajul la care locuiești sau de existența unui lift în clădire. Curierul aduce coletul până la ușa apartamentului/casei. Curierul nu va intra în locuința dumneavoastră.

Dacă ai selectat plata prin ramburs vei putea plăti cu numerar sau cu cardul.

Pentru a lua legătura cu Sameday:
Apelează 021 – 637.06.60

Gebrüder Weiss

Toată România

  • Livrarea produselor supradimensionate până la prima ușa locuinței
  • Cost: de la 89 până la 269 Lei în funcție de dimensiunile produsului
  • Plata la livrare +6 Lei

Imediat ce transportul părăsește depozitul nostru, îți vom trimite un e-mail de informare, cu datele și numărul de urmărire al comenzii tale. În ziua livrării, vei primi informații de la Gebrüder Weiss. În cazul în care nu vei putea prelua coletul în acest interval de timp, te rugăm să informezi imediat Gebrüder Weiss și să stabilești o altă oră de livrare. Coletul va fi livrat până la prima ușă a clădirii. Dacă data selectată nu este convenabilă, te rugăm să stabilești o nouă dată de livrare alături de curier.

Pentru a lua legătura cu Gebrüder Weiss:

Site-ul web https://www.gw-world.com/ro/
Contact - +40.372.678.500

Dimensiunile coletului

Pachete mici

Produse mici cu o greutate de până la 10 kg, cum ar fi decorațiuni, sfeșnice, oglinzi sau seturi de farfurii.

  • Livrare la punct de ridicare, de la 15 Lei
  • Livrare la adresă de la 16 Lei
  • Livrare gratuită la comenzi de peste 600 Lei
  • Pachete mari

    Produse mari cu o greutate de până la 30 kg, cum ar fi mese, scaune sau covoare rulate cu o lungime maximă de 2 metri.

    • Livrare la adresă de la 16 Lei
    • Livrare gratuită la comenzi de peste 600 Lei

    Pachete supradimensionate

    În principal piese mari de mobilier, cum ar fi mese din lemn masiv, canapele/colțare sau covoare.

    • Taxă de livrare cuprinsă între 89 și 269 Lei în funcție de dimensiunea produsului
    • Livrare până la prima ușă închisă

    Livrarea separată a produselor

    Taxa pentru livrarea separată a produselor este de 9 Lei. Astfel, te vei putea bucura de produsele comandate din stoc mai repede.

    Poți alege livrarea separată a produselor în momentul în care plasezi comanda. În cazul în care dorești ulterior să alegi livrarea separată, ne poți contacta telefonic sau prin e-mail.

    Schimbarea termenului de livrare

    Dacă termenul estimat inițial nu este pe placul tău, poți alege un nou termen de livrare și după să plasezi comanda.

    În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți de la Bonami, în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat pentru a reprograma data livrării.