Reducere de primăvară folosind codul APRILIE15 | Cumpără azi mai ieftin! →
Mid Season Sale | Economisește până la 50% →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Reclamații și retururi

Nu-ți plac produsele comandate, au ajuns deteriorate în vreun fel sau aveai alte așteptări de la ele? Nicio problemă! Poți returna comanda la Bonami, fie că e vorba de o pernă mică sau chiar de o canapea cu 5 locuri. Găsești pașii pentru a returna produsele standard sau cele supradimensionate pe această pagină.

Până la 365 de zile posibilitatea de returnare
Până la 45 de zile pentru a returna saltelele
Returnări gratuite și fără probleme pentru orice produs, indiferent de mărime

Reclamații produse

Produsul care ți-a fost livrat a fost stricat, incomplet sau s-a deteriorat în timpul utilizării.

Returul produselor

Produsul nu este ca în imagine, nu-mi place sau pur și simplu m-am răzgândit

Întrebări frecvente:

Returnez produsul. Cât timp va dura rambursarea?

Dacă ne trimiți produsele înapoi în ambalajul lor original în termen de 14 zile de la primirea coletului, vă vom rambursa integral banii. Ai ratat termenul de 14 zile? Poți, totuși, să ne returnezi produsul, însă la retur vom reduce 5% din prețul de vânzare al produsului pentru fiecare 30 zile trecute de la livrarea (și primirea) produsului către tine. Iar pentru produsele returnate fără ambalajul original, vom reduce suma returnată cu încă 15%. Dacă ai cumpărat o saltea de la noi, o poți returna în cel mult 45 zile. Te rugăm să citești și politica de returnare de mai jos pentru alte detalii.

Cum să returnezi produsele supradimensionate?

Este foarte important să ne contactezi și să ne spui ce anume dorești să returnezi și când vrei să fie ridicat produsul. În acest caz, ne poți trimite un e-mail la adresa client@bonami.ro cu toate detaliile.

Cum să pregătești produsele pentru returnare și cum să le returnezi?

Ambalează produsul astfel încât să eviți pe cât posibil deteriorarea în timpul transportului. Coletul de retur trebuie să conțină: produsul pentru returnare, formularul de reclamație completat, materiale de umplutură pentru a preveni deteriorarea ulterioară (folie cu bule, ziare, polistiren etc.). Te rugăm să ne trimiți produsul, însoțit de formularul de reclamație completat și pus în interiorul coletului.

Adresa este:
Bonami.ro-Fan Courier RETUR
Ogorului, Nr. 3G
Oradea, Bihor.

Mă va costa să returnez produsul?

Returul este gratuit pentru orice produs, indiferent de mărime, trebuie doar să contactezi departamentul de Relații cu Clienții pentru a-ți trimite curierul.Returul este gratuit pentru orice produs, indiferent de mărime, trebuie doar să contactezi departamentul de Relații cu Clienții pentru a-ți trimite curierul.

Trebuie să returnez produsul complet sau doar partea deteriorată?

Dacă ai posibilitatea, trimite-ne fotografii ale articolului deteriorat, iar departamentul nostru de Relații Clienți te va contacta pentru mai multe detalii. Dacă ne returnezi produsul fără să trimiți fotografiile în avans, trebuie să returnezi întregul produs, nu doar partea deteriorată.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs incomplet?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru de Relații Clienți și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Te vom contacta în scurt timp pentru a rezolva problema.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs cu un defect care nu poate fi fotografiat?

În acest caz, poți să ne trimiți o înregistrare video sau să ne returnezi direct produsul.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs diferit?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru de Relații Clienți și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Te vom contacta în scurt timp pentru a remedia problema.

Ce trebuie să fac dacă primesc o sumă diferită de cea pe care o așteptam?

Te rugăm să verifici mai întâi factura și valoarea creditelor aplicate. În cazul în care suma tot nu corespunde, te rugăm să contactezi departamentul nostru de Relații Clienți și vom rezolva împreună problema.

Ce trebuie să fac dacă banii nu mi-au fost încă returnați?

Timpul estimativ în care noi îți rambursăm banii este de 14 zile, începând cu ziua în care pachetul ajunge în depozitul din Oradea. Dacă bănuiești că ar fi trebuit să ai deja banii rambursați în contul bancar transmis, te rugăm să contactezi departamentul de Relații Clienți, la adresa de e-mail client@bonami.ro, cu:

chitanța lăsată de firma de curierat, pe care apare AWB-ul;
o fotografie cu documentul emis de către curier, unde să fie vizibil AWB-ul coletului;
contul IBAN;
denumirea produselor returnate;
numărul comenzii;

Ai nevoie de un sfat?

client@bonami.ro
telefon +40 312 294 753
În zilele lucrătoare, de la 8:00 la 17:00.
chat online (în partea dreaptă jos a ecranului)