15% reducere folosind codul PRIMAVARA15 | Cumpără azi mai ieftin! →
-20% la covorarele Flair Rugs, folosind codul FLAIR20 | Economisește azi →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Procedura returnare produse

Returnarea unei piese supradimensionate:

1. Contactează serviciul nostru Relații cu clienții
Spune-ne ce dorești să returnezi iar noi vom aranja totul pentru tine. Contactează-ne prin unul din următoarele canale de comunicare:

Dacă produsele au ajuns la adresă deteriorate, te rugăm să ne trimiți fotografii ale coletului și produselor la adresa client@bonami.ro în termen de 2 zile, în caz contrar nu putem revendica bunurile de la firma de curierat.
2. Imediat ce am soluționat reclamația, îți vom returna banii
Avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa returul - timp în care îți vom trimite banii înapoi în contul pe care l-ai completat în formularul de reclamații.

Returnarea altor produse:

1. Completează formularul de reclamație
Poți găsi formularul de reclamații în secțiunea „Comenzile Mele”. De asemenea, găsești factura produselor comandate în e-mail-ul primit de la noi. 
Nu ai primit niciuna dintre ele? Descarcă formularul dând click pe butonul de mai jos.

Nu uita să incluzi formularul în pachetul pe care ni-l vei trimite. 
Dacă, din orice motiv, nu poți anexa formularul, te rugăm să incluzi cel puțin numărul comenzii și numărul contului în care dorești să returnăm banii.
2. Ambalează produsul cu grijă
Produsul pe care dorești să îl returnezi trebuie să ni-l trimiți în starea sa inițială. Împachetează-l cu grijă în cutia originală. Este important ca acesta să fie protejat împotriva deteriorării ulterioare. Ziarul sau o folie cu bule vor fi îndeajuns. Pentru produsele mai fragile, îți recomandăm folie cu bule sau polistiren.
Pachetul trebuie să conțină:
  • produsul returnat
  • formularul de reclamație completat (sau cel puțin numărul de comandă și numărul de cont pentru rambursare)
  • material de umplere care previne deteriorarea ulterioară
3. Returnați pachetul la noi
Nou! Puteți comanda retur gratuit cu Fan Courier pentru produse care nu sunt supradimensionate, vezi mai jos.

Dacă doriți să returnați un produs supradimensionat, vă rugăm să contactați echipa noastră de relații cu clienți.

Retur gratuit Fan Courier

Retur gratuit Fan Courier: comanda prin acest link.

Sameday

Dacă dorești să comandăm curierul Sameday pentru a ridica coletul, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții.

Pe cheltuiala ta

Dacă dorești să trimiți produsul înapoi pe cheltuiala ta, te rugăm să adresezi coletul:

Bonami.ro-Fan Courier RETURNARE
Ogor, Nr. 3G
Oradea, Bihor.


Atenţie! Dacă nu dorești sa beneficiezi de returul gratuit si alegi sa trimiți coletul la Oradea și să plătești returul, trebuie să apelezi la o firmă de curierat. Nu returna mărfurile prin poștă.
4. Rambursarea banilor
Avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa returul - timp în care îți vom trimite banii înapoi în contul pe care l-ai completat în formularul de reclamații.

Întrebări frecvente

Am returnat un produs. Cât va dura până îmi primesc banii înapoi?

Dacă ne returnezi un produs în ambalajul original în decurs de 14 zile de la primirea acestuia, vei primi imediat ce primim produsul întreaga sumă achitată înapoi în cont. Nu mai ai ambalajul? Ne poți returna produsul și fără ambalajul original. Vom reduce suma returnată cu 5% față de prețul de pe factură pentru fiecare 30 zile trecute după cea de-a 15-a zi de la data primirii produsului. Dacă ai cumpărat de la noi o saltea, o poți returna în decurs de 45 zile. Informații și mai detaliate vei găsi mai jos, în politica de retur.

Cum să pregătesc produsele pentru retur și cum să le expediez?

Împachetează produsul cât mai bine pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Coletul expediat ca retur trebuie să conțină: produsul, formularul de retur sau reclamație completată, un material de umplutură care protejează produsul de alte deteriorări (folie cu bule, ziar, polistiren, etc.). Poți returna produsul printr-o firmă de curierat (nu prin poștă) și să achiți livrarea până la Oradea. Pentru mai multe detalii contactează serviciul nostru Relații cu clienții.

Returul mă va costa ceva în plus?

Returul este gratuit pentru toate tipurile de articole, atât cele supradimensionate, cât și cele de dimensiuni mici și medii.

Este necesar să returnez întreg produsul, sau doar componenta defectă / deteriorată?

Dacă ai posibilitatea, trimite-ne câteva fotografii cu produsul deteriorat sau defect iar departamentul nostru de Relații cu clienții te va informa exact ce trebuie să faci. În cazul returului produselor fără a ne trimite fotografii în prealabil, este necesar să expediezi întreg produsul, preferabil în ambalajul original.
Alte întrebări:

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs incomplet?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Vei fi contactat în scurt timp pentru rezolvarea problemei.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs cu un defect care nu poate fi fotografiat?

În acest caz, ne poți trimite un videoclip sau să ne returnezi produsul direct.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs diferit?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Vei fi contactat în scurt timp pentru rezolvarea problemei.

Ce ar trebui să fac dacă primesc o sumă diferită de cea pe care o așteptam?

Te rugăm să verifici mai întâi factura și valoarea reducerilor aplicate. În cazul în care suma tot nu corespunde, te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții.

Ce ar trebui să fac dacă încă nu mi-am primit banii de rambursare?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și împreună vom găsi o soluție.
Nu ai găsit un răspuns la întrebarea ta? Contactează-ne!
Pentru mai multe informații cu privire la condițiile de reclamație și de returnare a produselor, te rugăm să consulți paginile de mai jos.