15% reducere folosind codul PRIMAVARA15 | Cumpără azi mai ieftin! →
-20% la covorarele Flair Rugs, folosind codul FLAIR20 | Economisește azi →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Întrebări frecvente

N-ai găsit informațiile necesare pentru comanda da sau pentru retur? Încearcă să găsești răspunsul în secțiunea Întrebări frecvente. Dacă nu găsești răspunsul aici, contactează colegii noștri de la departamentul Relații cu Clienții sau scrie-ne pe chatul Bonami.

Totul despre cumpărături

Unde pot afla statusul comenzii mele?

Poți găsi informații despre statusul comenzii tale și data preconizată pentru livrare în contul tău Bonami, în secțiunea Comenzi. Vei fi informat, de asemenea, cu privire la orice modificare a statusului comenzii pe adresa ta de e-mail folosită la plasarea comenzii.

Cum pot schimba sau anula o comandă?

Dacă dorești să modifici comanda în orice fel, te rugăm să contactezi serviciul nostru de Relații cu Clienții. Te rugăm să ne comunici numărul comenzii pe care dorești să o anulezi sau să o modifici (dorești o altă dată a livrării, vrei să schimbi adresa de livrare sau să adaugi un nou produs la comanda deja plasată, anularea comenzii, etc..). Poți găsi numărul comenzii în e-mailul de confirmare al comenzii sau în contul tău Bonami în secțiunea Comenzi.

În cazul unei reclamații

Contactează departamentul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa client@bonami.ro. Completează formularul de reclamații, împachetează produsul într-o cutie și trimite-ne pachetul înapoi la adresa:

Bonami - Reclamații și retururi
Bonami-Frogman Str. Borșului, Nr. 56 410605 Oradea, Bihori

Reclamații și retururi

Am returnat un produs. Cât va dura până îmi primesc banii înapoi?

Dacă ne returnezi un produs în ambalajul original în decurs de 14 zile de la primirea acestuia, vei primi imediat ce primim produsul întreaga sumă achitată înapoi în cont. Nu mai ai ambalajul? Ne poți returna produsul și fără ambalajul original. Vom reduce suma returnată cu 5% față de prețul de pe factură pentru fiecare 30 zile trecute după cea de-a 15-a zi de la data primirii produsului. Dacă ai cumpărat de la noi o saltea, o poți returna în decurs de 45 zile. Informații și mai detaliate vei găsi mai jos, în politica de retur.