Dacă adresa de livrare și numărul de telefon nu sunt corecte, coletul va intra în status de RETUR și se va întoarce la depozitul Bonami din Cehia.
Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.
În cazul în care ai făcut comanda pe persoană juridică, iar factura de la curier este pentru persoană fizică, te rugăm să-i soliciți curierului să-ți emită o nouă factură pe persoană juridică.
În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți, de la Bonami. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat (Fan Courier) pentru a reprograma data livrării.
Dacă vei constata că ambalajul coletului este deteriorat sau face zgomot (mai ales dacă acel colet conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă ți se oferă un proces verbal de către curier. Nu ești obligat să primești coletul dacă vei constata că este deteriorat.
Contact - Fan Courier: 9336