După preluarea coletului de la noi, veți primi un e-mail cu data estimată de livrare.
În ziua livrării, DPD vă va informa cu privire la intervalul orar în care se face livrarea. Modificarea datei sau adresei de livrare, se poate face contactând DPD.
Plata ramburs se poate efectua cu cardul sau în numerar.
Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.
În cazul în care ai făcut comanda pe persoană juridică, iar factura de la curier este pentru persoană fizică, te rugăm să-i soliciți curierului să-ți emită o nouă factură pe persoană juridică.
În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți, de la Bonami. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat (DPD RO) pentru a reprograma data livrării.
Dacă vei constata că ambalajul coletului este deteriorat sau face zgomot (mai ales dacă acel colet conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă ți se oferă un proces verbal de către curier. Nu ești obligat să primești coletul dacă vei constata că este deteriorat.
Contact - DPD: 031.824.90.90