Economisește 15% cu codul MINUS15 | Doar până la miezul nopții →
Totul despre cumpărături
Română
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Livrare

Livrare la adresă

Fan Courier
  • 16 Lei
  • Livrare în toată România
  • Plata în numerar +6 Lei

Informații importante despre livrare

Dacă adresa de livrare și numărul de telefon nu sunt corecte, coletul va intra în status de RETUR și se va întoarce la depozitul Bonami din Cehia.

Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.

În cazul în care ai făcut comanda pe persoană juridică, iar factura de la curier este pentru persoană fizică, te rugăm să-i soliciți curierului să-ți emită o nouă factură pe persoană juridică.

În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți, de la Bonami. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat (Fan Courier) pentru a reprograma data livrării.

Dacă vei constata că ambalajul coletului este deteriorat sau face zgomot (mai ales dacă acel colet conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă ți se oferă un proces verbal de către curier. Nu ești obligat să primești coletul dacă vei constata că este deteriorat.

Contact - Fan Courier: 9336
Cargus
  • 16 Lei
  • Livrare în toată România
  • Plata în numerar +6 Lei

Informații importante despre livrare

Dacă adresa de livrare și numărul de telefon nu sunt corecte, coletul va intra în status de RETUR și se va întoarce la depozitul Bonami din Cehia.

Termenul pentru livrare menționat pe site este estimativ sau aproximativ.

În cazul în care ai făcut comanda pe persoană juridică, iar factura de la curier este pentru persoană fizică, te rugăm să-i soliciți curierului să-ți emită o nouă factură pe persoană juridică.

În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți, de la Bonami. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat (Cargus) pentru a reprograma data livrării.

Dacă vei constata că ambalajul coletului este deteriorat sau face zgomot (mai ales dacă acel colet conține produse fragile), te rugăm să NU accepți coletul, chiar dacă ți se oferă un proces verbal de către curier. Nu ești obligat să primești coletul dacă vei constata că este deteriorat.

Contact - Cargus: 9330 / 9282
Sameday
  • 16 Lei
  • Livrare în toată România
  • Plata în numerar +6 Lei

Informații importante despre livrare

Imediat ce pachetul tău este expediat din depozitul nostru, vei primi un e-mail care include link-ul către site-ul companiei de curierat, de unde poți urmări expediția. Când Sameday primește coletul tău în centrul lor zonal, îți vor trimite printr-un e-mail și SMS data planificată pentru livrare. Dacă dorești modificarea acesteia, poți lua legătura cu Sameday.

Dacă ai selectat plata prin ramburs vei putea plăti cu numerar sau cu cardul. De asemenea, te rugăm să iei în considerare faptul că livrarea se va face până la prima ușă a imobilului în care locuiești.

Pentru a lua legătura cu Sameday:
Apelează 021 – 637.06.60

Livrare articole supradimensionate

Sameday
Toată România
  • Livrarea produselor supradimensionate până la ușa locuinței
  • Cost: de la 89 până la 269 Lei în funcție de dimensiunile produsului
  • Plata la livrare +6 Lei

Mai multe informații despre Sameday

Imediat ce pachetul tău este expediat din depozitul nostru, vei primi un e-mail care include link-ul către site-ul companiei de curierat, de unde poți urmări expediția. Când Sameday primește coletul tău în centrul lor zonal, îți vor trimite printr-un e-mail și SMS data planificată pentru livrare. Dacă dorești modificarea acesteia, poți lua legătura cu Sameday.

Curierul va livra coletul la ușa apartamentul tău, indiferent de etajul la care locuiești sau de existența unui lift în clădire. Curierul aduce coletul până la ușa apartamentului/casei. Curierul nu va intra în locuința dumneavoastră.

Dacă ai selectat plata prin ramburs vei putea plăti cu numerar sau cu cardul.

Pentru a lua legătura cu Sameday:
Apelează 021 – 637.06.60

Dimensiunile coletului

Pachete mici
Produse mici cu o greutate de până la 10 kg, cum ar fi decorațiuni, sfeșnice, oglinzi sau seturi de farfurii.
  • Livrare la adresă de la 16 Lei
  • Livrare gratuită la comenzi de peste 600 Lei
Pachete mari
Produse mari cu o greutate de până la 50 kg, cum ar fi mese, scaune sau covoare rulate cu o lungime maximă de 2 metri.
  • Livrare la adresă de la 16 Lei
  • Livrare gratuită la comenzi de peste 600 Lei
Pachete supradimensionate
În principal piese mari de mobilier, cum ar fi mese din lemn masiv, canapele/colțare sau covoare.
  • Taxă de livrare cuprinsă între 89 și 269 Lei în funcție de dimensiunea produsului
  • Livrare până la prima ușă închisă

Livrarea separată a produselor

Taxa pentru livrarea separată a produselor este de 9 Lei. Astfel, te vei putea bucura de produsele comandate din stoc mai repede.

Poți alege livrarea separată a produselor în momentul în care plasezi comanda. În cazul în care dorești ulterior să alegi livrarea separată, ne poți contacta telefonic sau prin e-mail.

Schimbarea termenului de livrare

Dacă termenul estimat inițial nu este pe placul tău, poți alege un nou termen de livrare și după să plasezi comanda.

În cazul în care dorești să schimbi data expedierii din depozitul nostru din Cehia, te rugăm să iei legătura cu departamentul Relații Clienți de la Bonami, în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care preferi altă dată de livrare, iar coletul este deja în posesia firmei de curierat din România, te rugăm să contactezi personal firma de curierat pentru a reprograma data livrării.


Nu ai găsit ce căutai?