Primăvara acasă și în aer liber | Inspiră-te →
Totul despre cumpărături
Română
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Momentan indisponibil!

Curierul Bonami

Curierul Bonami îți livrează piese de mobilier supradimensionate, te ajută să scapi de mobilierul vechi și oferă montajul de bază al produselor selectate.

Curierul Bonami este momentan indisponibil!

Beneficiază de servicii de primă clasă

Totul pentru doar 89 și 269 Lei. Prețul este stabilit în funcție de cea mai mare piesă din comandă.
Livrarea și transportul până în locuința ta
Comanda ta nu va fi doar livrată, ci adusă până la tine în locuință.
Despachetare și asamblare
Oferim îndepărtarea ambalajelor și asamblarea completă a produselor selectate.
Preluarea ambalajelor
Preluăm toate materialele de ambalare și le reciclăm într-un mod ecologic.

Servicii suplimentare

Plătește în plus pentru și mai mult confort.
Ridicarea mobilierului vechi
+99 Lei
Îți luăm piesa veche și o vom elimina într-un mod ecologic. Serviciul se realizează într-un raport de 1:1.

Unde este disponibil curierul Bonami?

În prezent, serviciul de livrare prin curierul Bonami este disponibil în București și în localitățile limitrofe: Voluntari, Otopeni, Tunari, Pipera, Buftea, Corbeanca, Mogoșoaia, Snagov, Chitila.

Întrebări frecvente

Ce produse se numără printre cele selectate pentru care curierul Bonami asigură montajul complet?

Cel mai adesea, acestea sunt canapele și piese de mobilier de șezut. În momentul în care comanzi piesa dorită, vei afla dacă montajul se aplică și la produsul pe care l-ai ales.

Este posibilă plata cu cardul la curierul Bonami?

Da, curierul Bonami acceptă și plata cu cardul.

Cum se efectuează livrarea și montajul produsului?

Curierul nostru se va ocupa de livrarea produsului. Nu este nevoie de asistență din partea ta - trebuie doar să-i comunici etajul, iar curierul va transporta comanda până în locuința ta. Montajul implică asamblarea completă a produselor selectate, inclusiv eliminarea ulterioară a materialelor de ambalare.

Când voi afla termenul de livrare? Îmi puteți transmite datele de contact ale șoferului?

În cazul în care ai selectat opțiunea de livrare într-un interval de timp de 2 ore atunci când ai cumpărat produsul, respectăm acest termen. În cazul în care nu ai ales ora exactă, ci doar ziua, îți vom trimite un SMS cu o zi înainte de livrare pentru a preciza ora de livrare. De asemenea, îți vom trimite datele de contact ale șoferului printr-un SMS înainte de livrarea comenzii tale.

Este posibilă livrarea unor produse de dimensiuni mai mici, cum ar fi o noptieră, de exemplu, de către curierul Bonami?

Din păcate, acest lucru nu este posibil. Curierul Bonami este destinat doar transportului de produse de mari dimensiuni, cum ar fi dulapuri, canapele, paturi etc. Vom fi bucuroși să livrăm articolele mai mici cu alte firme de curierat.

Cum sunt colectate produsele?

Dacă dorești să returnezi un produs achiziționat, te rugăm să contactezi mai întâi serviciul nostru de Relații cu Clienți. Împreună vom conveni asupra unei anumite date pentru preluarea coletului, iar cu o zi înainte de data fixată vom stabili un interval orar de 2 ore în care curierul nostru va ajunge la adresă. Te rugăm să reții că bunurile pe care le returnezi trebuie să fie dezasamblate. De asemenea, ne va ajuta foarte mult dacă împachetezi produsele înainte să ajungă curierul, însă dacă nu ai această posibilitate, nu îți face griji, curierul se poate ocupa de asta.

Cum se realizează ridicarea mobilierului vechi?

Ești pe cale să comanzi un mobilier nou însă nu știi ce să faci cu piesele de mobiler vechi? Poți adăuga serviciul Preluarea și eliminarea ecologică a mobilierului vechi la comanda ta, direct în coșul de cumpărături. Serviciul se realizează într-un raport de 1:1, ceea ce înseamnă că, pentru o piesă de mobilier livrată, oferim ridicarea unei piese de mobilier de dimensiuni similare. Te rugăm să reții că mobilierul pe care dorești să îl îndepărtezi trebuie să fie dezasamblat. De asemenea, ne va ajuta foarte mult dacă împachetezi produsele înainte să ajungă curierul, însă dacă nu ai această posibilitate, nu îți face griji, curierul se poate ocupa de asta. Serviciul Preluarea și eliminarea ecologică a mobilierului vechi este contra cost.

Ai nevoie de un sfat?