15% reducere folosind codul PRIMAVARA15 | Cumpără azi mai ieftin! →
-20% la covorarele Flair Rugs, folosind codul FLAIR20 | Economisește azi →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Reclamații produse

La Bonami ne străduim să ne asigurăm că toate produsele sunt de înaltă calitate și livrate la tine în perfectă stare. Cu toate acestea, uneori lucrurile pot merge diferit. De aceea, am scris o procedură detaliată pentru returnarea produselor standard și celor supradimensionate.

Pentru reclamații cu privire la piese de mobilier supradimensionate

De exemplu, o canapea, o masă, un fotoliu sau o comodă.

1. Contactează serviciul nostru Relații cu clienții

Spune-ne ce dorești să reclami iar noi vom încerca să remediem situația pentru tine. Contactează-ne prin unul din următoarele canale de comunicare:

  • e-mail: client@bonami.ro
  • tel.: +40 312 294 753

Te rugăm să ai la îndemână atunci când ne contactezi:

  • Descrierea pagubelor. O descriere concisă a problemei semnalate. Descrierea problemei ne va ajuta să soluționăm mai rapid reclamația ta.
  • Fotografii ale defectului semnalat. O fotografie corectă a părții defecte sau deteriorate ne va ajuta în soluționarea mai rapidă a reclamației tale. Ideal ar fi să ne oferi atât o fotografie de ansamblu, cât și una de detaliu cu zona deteriorată. De asemenea, include o fotografie cu ambalajul și umplutura acestuia - în cazul produselor noi.

FORMULAR DE RECLAMAȚII

2. Imediat ce am soluționat reclamația, îți vom returna banii sau îți vom înlocui produsul

Perioada de garanție standard este de 2 ani. Soluționarea reclamației va dura cel mult 30 zile; îți vom oferi fie un schimb al produsului, fie banii înapoi. Reclamațiile reprezintă un proces administrativ complex, așadar dacă situația o cere, te vom informa cu privire la eventuale întârzieri.

Pentru reclamații cu privire la alte produse

De exemplu, un material textil, o lampă sau o decorațiune.

1. Contactează serviciul nostru Relații cu clienții și menționează defectele produselor

Trimite-ne un e-mail pe adresa client@bonami.ro menționând „Reclamație” + numărul comenzii în subiectul email-ului.

Scrie-ne sau atașează ca fișiere e-mail-ului:

  • O descriere a defectului sau a deteriorării produsului. O descriere scurtă a problemei. Aceste detalii ne vor ajuta să soluționăm mai rapid reclamația ta.
  • Fotografii ale defectului reclamat. Dacă atașezi și fotografii efectuate corect, ne vei ajuta să finalizăm mai rapid procesul de soluționare a reclamației. Ideal ar fi să ne oferi atât o fotografie de ansamblu, cât și una de detaliu cu zona deteriorată. De asemenea, include o fotografie cu ambalajul și umplutura acestuia - în cazul produselor noi.
Păstrează facturile pentru produs, transport și ambalajul pe durata soluționării reclamației. Astfel, vei putea să simplifici chiar tu procesul. Tot ce trebuie să faci este să fotografiezi întreg ambalajul deteriorat și să completezi certificatul de constatare a pagubei al firmei de curierat. Astfel, procesul reclamației se va derula mai rapid.

2. Așteaptă comentariile și sugestiile noastre pentru următorii pași

Echipa de Relații cu clienții te va ajuta să pregătești returul produsului în cauză. Vei avea și posibilitatea de a alege dintre a primi un alt produs la schimb sau banii înapoi în cont.

Întrebări frecvente

Am returnat un produs. Cât va dura până îmi primesc banii înapoi?

Dacă ne returnezi un produs în ambalajul original în decurs de 14 zile de la primirea acestuia, vei primi imediat ce primim produsul întreaga sumă achitată înapoi în cont. Nu mai ai ambalajul? Ne poți returna produsul și fără ambalajul original. Vom reduce suma returnată cu 5% față de prețul de pe factură pentru fiecare 30 zile trecute după cea de-a 15-a zi de la data primirii produsului. Dacă ai cumpărat de la noi o saltea, o poți returna în decurs de 45 zile. Informații și mai detaliate vei găsi mai jos, în politica de retur.

Cum să pregătesc produsele pentru retur și cum să le expediez?

Împachetează produsul cât mai bine pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Coletul expediat ca retur trebuie să conțină: produsul, formularul de retur sau reclamație completată, un material de umplutură care protejează produsul de alte deteriorări (folie cu bule, ziar, polistiren, etc.). Poți returna produsul printr-o firmă de curierat (nu prin poștă) și să achiți livrarea până la Oradea. Pentru mai multe detalii contactează serviciul nostru Relații cu clienții.

Returul mă va costa ceva în plus?

Returul este gratuit pentru toate tipurile de articole, atât cele supradimensionate, cât și cele de dimensiuni mici și medii.

Este necesar să returnez întreg produsul, sau doar componenta defectă / deteriorată?

Dacă ai posibilitatea, trimite-ne câteva fotografii cu produsul deteriorat sau defect iar departamentul nostru de Relații cu clienții te va informa exact ce trebuie să faci. În cazul returului produselor fără a ne trimite fotografii în prealabil, este necesar să expediezi întreg produsul, preferabil în ambalajul original.

Ce ar trebui să fac dacă încă nu mi-am primit banii de rambursare?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și împreună vom găsi o soluție.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs incomplet?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Vei fi contactat în scurt timp pentru rezolvarea problemei.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs cu un defect care nu poate fi fotografiat?

În acest caz, ne poți trimite un videoclip sau să ne returnezi produsul direct.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs diferit?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Vei fi contactat în scurt timp pentru rezolvarea problemei.

Ce ar trebui să fac dacă primesc o sumă diferită de cea pe care o așteptam?

Te rugăm să verifici mai întâi factura și valoarea reducerilor aplicate. În cazul în care suma tot nu corespunde, te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții.

Nu ai găsit un răspuns la întrebarea ta? Contactează-ne!

+40 312 294 753 - În zilele lucrătoare, de la 8:00 la 17:00
client@bonami.ro