Până la -20% pentru grădină Economisește azi →
Vine Paștele | Pregătește-te →
20 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu

Returul produselor

Nu-ți plac produsele comandate, au ajuns deteriorate în vreun fel sau aveai alte așteptări de la ele? Nicio problemă! Poți returna comanda la Bonami, fie că e vorba de o pernă mică sau chiar de o canapea cu 5 locuri. Găsești pașii pentru a returna produsele standard sau cele supradimensionate pe această pagină.

Returnarea unei piese supradimensionate

De exemplu, o canapea, o masă, un fotoliu sau o comodă.

1. Contactează serviciul nostru Relații cu clienții

Spune-ne ce dorești să returnezi iar noi vom aranja totul pentru tine. Contactează-ne prin unul din următoarele canale de comunicare:
  • e-mail: client@bonami.ro
  • tel.: +40 312 294 753
  • În zilele lucrătoare, de la 8:00 la 17:00
Dacă produsele au ajuns la adresă deteriorate, te rugăm să ne trimiți fotografii ale coletului și produselor la adresa client@bonami.ro în termen de 2 zile, în caz contrar nu putem revendica bunurile de la firma de curierat.
FORMULAR DE RECLAMAȚII

2. Imediat ce am soluționat reclamația, îți vom returna banii

Avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa returul - timp în care îți vom trimite banii înapoi în contul pe care l-ai completat în formularul de reclamații.

Returnarea altor produse

De exemplu, un material textil, o lampă sau o decorațiune.

1. Completează formularul de reclamație

Poți găsi formularul de reclamații în secțiunea „Comenzile Mele”. De asemenea, găsești factura produselor comandate în e-mail-ul primit de la noi. 
Nu ai primit niciuna dintre ele? Descarcă formularul dând click pe butonul de mai jos.

FORMULAR DE RECLAMAȚII

Nu uita să incluzi formularul în pachetul pe care ni-l vei trimite. 
Dacă, din orice motiv, nu poți anexa formularul, te rugăm să incluzi cel puțin numărul comenzii și numărul contului în care dorești să returnăm banii.

2. Ambalează produsul cu grijă

Produsul pe care dorești să îl returnezi trebuie să ni-l trimiți în starea sa inițială. Împachetează-l cu grijă în cutia originală. Este important ca acesta să fie protejat împotriva deteriorării ulterioare. Ziarul sau o folie cu bule vor fi îndeajuns. Pentru produsele mai fragile, îți recomandăm folie cu bule sau polistiren.

Pachetul trebuie să conțină:
  • produsul returnat
  • formularul de reclamație completat (sau cel puțin numărul de comandă și numărul de cont pentru rambursare)
  • material de umplere care previne deteriorarea ulterioară

3. Returnați pachetul la noi

Nou! Puteți comanda retur gratuit cu Fan Courier pentru produse care nu sunt supradimensionate, vezi mai jos.

Dacă doriți să returnați un produs supradimensionat, vă rugăm să contactați echipa noastră de relații cu clienți.

Retur gratuit Fan Courier: comanda prin acest link.

Sameday Dacă dorești să comandăm curierul Sameday pentru a ridica coletul, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții.

Pe cheltuiala ta Dacă dorești să trimiți produsul înapoi pe cheltuiala ta, te rugăm să adresezi coletul:

Bonami.ro-Fan Courier RETURNARE
Ogor, Nr. 3G
Oradea, Bihor.


Atenţie! Dacă nu dorești sa beneficiezi de returul gratuit si alegi sa trimiți coletul la Oradea și să plătești returul, trebuie să apelezi la o firmă de curierat. Nu returna mărfurile prin poștă.

4. Rambursarea banilor

Avem la dispoziție 14 zile pentru a procesa returul - timp în care îți vom trimite banii înapoi în contul pe care l-ai completat în formularul de reclamații.

Întrebări frecvente

Am returnat un produs. Cât va dura până îmi primesc banii înapoi?

Dacă ne returnezi un produs în ambalajul original în decurs de 14 zile de la primirea acestuia, vei primi imediat ce primim produsul întreaga sumă achitată înapoi în cont. Nu mai ai ambalajul? Ne poți returna produsul și fără ambalajul original. Vom reduce suma returnată cu 5% față de prețul de pe factură pentru fiecare 30 zile trecute după cea de-a 15-a zi de la data primirii produsului. Dacă ai cumpărat de la noi o saltea, o poți returna în decurs de 45 zile. Informații și mai detaliate vei găsi mai jos, în politica de retur.

Cum să pregătesc produsele pentru retur și cum să le expediez?

Împachetează produsul cât mai bine pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Coletul expediat ca retur trebuie să conțină: produsul, formularul de retur sau reclamație completată, un material de umplutură care protejează produsul de alte deteriorări (folie cu bule, ziar, polistiren, etc.). Poți returna produsul printr-o firmă de curierat (nu prin poștă) și să achiți livrarea până la Oradea. Pentru mai multe detalii contactează serviciul nostru Relații cu clienții.

Returul mă va costa ceva în plus?

Returul este gratuit pentru toate tipurile de articole, atât cele supradimensionate, cât și cele de dimensiuni mici și medii.

Este necesar să returnez întreg produsul, sau doar componenta defectă / deteriorată?

Dacă ai posibilitatea, trimite-ne câteva fotografii cu produsul deteriorat sau defect iar departamentul nostru de Relații cu clienții te va informa exact ce trebuie să faci. În cazul returului produselor fără a ne trimite fotografii în prealabil, este necesar să expediezi întreg produsul, preferabil în ambalajul original.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs incomplet?

Te rugăm să contactezi serviciul nostru Relații cu clienții și să ne trimiți fotografii ale ambalajului și ale etichetei de expediere. Vei fi contactat în scurt timp pentru rezolvarea problemei.

Nu ai găsit un răspuns la întrebarea ta? Contactează-ne!

+40 312 294 753 - În zilele lucrătoare, de la 8:00 la 17:00
client@bonami.ro