Până la -15% la categoria GRĂDINĂ | Economisește azi →
Summer Sale | Economisești până la 40% →
40 Lei pentru tineÎnregistrareLogareCoșul de cumpărăturiMenu
Adaugă la favorite

Cană termos Café-To-Go Cream Gloss- 350 ml, crem, din oțel inoxidabilStanley

Cană termos Café-To-Go Cream Gloss- 350 ml, crem, din oțel inoxidabilStanley

Stoc epuizat
Apăsă pe "Urmărește" și noi te vom notifica în momentul în care produsul va fi din nou disponibil
Urmărește
ID produs: 1755904
La acest produs nu pot fi aplicate coduri de reducere sau credite.

Descrierea produsului

Cana termo este izolată în vid cu un perete dublu, astfel încât îți va menține băutura caldă timp de până la 4 ore, rece timp de până la 5 ore, iar cuburile de gheață se vor topi după 24 de ore. Capacul duo sigilează 100% împotriva scurgerilor, iar cana se potrivește majorității suporturilor pentru pahare din mașină.

Termosul se poate spăla în mașina de spălat vase. Cu toate acestea, spălarea la mașină poate provoca daune care nu pot fi acoperite de garanție.

Bine de știut: Produsele Stanley sunt ambalate într-o hârtie moale care asigură o protecție fiabilă împotriva deteriorării în timpul transportului, protejând în același timp mediul. Această abordare minimalistă elimină utilizarea materialelor plastice și ajută la reducerea amprentei de carbon.

Dimensiuni și specificații

Volum

0.35 l

Diametru

10 cm

Înălțime

11 cm

Greutate

0.3 kg

Material și îngrijire

Material

Oțel inoxidabil

Material suplimentar

Plastic

Instrucțiuni

Nu este adecvat utilizării în cuptorul cu microunde

Îngrijire

Neadecvat pentru mașina de spălat vase

Fără BPA

Da

Manuale, instrucțiuni de asamblare și documente

Alți parametri

Culoare

Crem

Produs în

CN

Numărul produsului

1755904

Producător

Stanley

Cod produs

10-12080-038

Brandul Stanley

Stanley
Inventatorul William Stanley Jr. se află în spatele creării brandului Stanley. În anul 1913 a proiectat o sticlă cu vacuum complet din oțel, care astăzi, cu un design modern, este o parte esențială a zilelor de lucru, a călătoriilor și a aventurilor în aer liber. Conceptul brandului se bazează pe inovație, invenție și inspirație pentru o viață sustenabilă, cu mai puține obiecte de plastic de unică folosință.