Peste 2,5 milioane de utilizatori
Alăturați-vă milioanelor de membri și obțineți 20 Lei pentru prima comandă! Alăturați-vă milioanelor de membri și obțineți 20 Lei pentru prima comandă!

Decorațiuni interioare superbe cu reduceri de până la 70%

  • 1000+ de produse noi în fiecare zi
  • Promoții speciale pentru cei înregistrați
  • Livrarea gratuită la comenzile de min. 220 Lei
  • 90 de zile pentru a returna produsele
sau
Accesați prin Facebook
Stăm cu ochii pe ele pentru dvs.!

Am activat urmărirea produsului: Deja urmăriți produsul.

Imediat ce acest produs va fi disponibil în stoc, vă vom trimite un mesaj pe adresa dvs. de e-mail . Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi notificări sau să renunțași la urmărirea produsului. Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi email-uri

Ok
Urmărirea a fost anulată

Monitorizarea produsului a fost anulată. Dacă vă răzgândiți, puteți din nou să activați monitorizarea.

Ok

Cineva a fost mai rapid

Ne pare rău dar cineva v+a luat-o înainte şi produsul selectat este epuizat. Am activat din nou câinii noştri de pază pentru a urmări apariţia produsului pe stocul nostru, pentru a putea fi în sfârşit al dvs.! Dacă nu sunteți interesat de urmărirea produsului, puteți decativa câinele de urmăriredeactivare.

Ok

Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici

ok

Fiecare ban cheltuit îți va fi returnat sub formă de credite.Asta nu e tot! Bucură-te de toate beneficiile noastre de Crăciun!

Fiecare ban cheltuit îți va fi returnat sub formă de credite.Asta nu e tot! Bucură-te de toate beneficiile noastre de Crăciun!

  • client@bonami.ro
  • +40 312 294 753

Reclamații și returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră. Prin urmare, avem o perioadă de returnare a bunurilor de 90 de zile.

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail client@bonami.ro, atașând poze atât cu coletul, cât și cu produsul deteriorat. Din acel moment, ne vom ocupa noi de tot.

În cazul în care doriți să reclamați un produs comandat sau doar să îl returnați, contactați-ne pe parcursul celor 90 de zile, la adresa de e-mail client@bonami.ro, și vă vom ajuta. Ulterior, vă vom oferi toate informațiile necesare, în funcție de tipul sesizări.

În cazul reclamației, Cumpărătorului i se va returna întreaga sumă achitată pentru atingerea pragului comenzii minime obligatorii. În cazul reclamațiilor parțiale, Vânzătorul nu va returna taxa suplimentară pentru atingerea pragului comenzii minime.

Reclamație

În cazul unei reclamații, vom trimite un curier la adresa din comandă, pentru a ridica coletul. Dacă veți chema dvs. un curier, trebuie să achitați transportul până la Oradea, urmând ca noi să vă returnăm în urma reclamației inclusiv această sumă, pe baza chitanței pe care ne-o trimiteți.

Reclamațiile nu pot fi sesizate/soluționate telefonic.

Pentru a da curs sesizării dvs., este necesar să ne trimiteți un e-mail la client@bonami.ro cu datele de mai jos:

Vă vom răspunde pe e-mail, în maxim 3 zile lucrătoare. Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații vor fi trimise imediat înapoi.

Retur

Referitor la returul propriu-zis, taxele de transport sunt suportate de către client. Este suficient să trimiteți bunurile înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii.

Vă rugăm să ne trimiteți produsele pe care doriți să le returnați, însoțite de formularul de retur completat (descărcat din contul dvs. de client) și pus în interiorul unui colet solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Formularul de retur se găsește în contul de client, rubrica comenzi. Ulterior, acolo veți putea vizualiza toate comenzile dvs.. În chenarul fiecărei comenzi, apar două butoane: formular de reclamație și factură. Este suficient doar un singur click pentru a le deschide și a găsi opțiunea de descărcare.

Coletul trebuie să-l expediați printr-o firmă de curierat (nu prin Poșta Română) și să achitați transportul până la Oradea. Contravaloarea produselor returnate va fi transferată în contul dvs., trecut pe formularul de retur, în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia dovezii de retur. Menționăm că la adresa din Oradea se află un depozit de tranzit, însă returnarea sumei achitate se va face abia în momentul în care coletul este recepționat în depozitul nostru din Praga.

Schimbarea produselor

Printre variantele de soluționare, ce vor fi trimise pe e-mail în urma unei reclamații, se află și înlocuirea bunurilor. Nu se permite schimbarea produsului cu un produs diferit de cel comandat. Dacă se dorește în continuare produsul reclamat, iar în depozitul nostru este în continuare disponibil, se poate schimba cu unul nou.

Drepturile de executare defectuoasă

Garanția bunurilor se aplică în funcție de condițiile de garanție și în garanția fișelor tehnice, pentru fiecare produs în mod individual. Perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe la data acceptării tranzacției. În cazul unor defecte la produsul achiziționat, acoperite de garanție, cumpărătorul se va asigura că va face aceste reparații doar la un dealer autorizat.

Perioada minimă de garanție

În cazul vânzării bunurilor, perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.

Termeni de garanție

Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.

Bunuri reclamate

Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor. În acest caz, în comparație cu documentul fiscal, de asemenea, se rambursează costurile poștale (este de ajuns documentul cu numărul comenzii trimis la client@bonami.ro). Taxele poștale vor fi achitate corespunzând sumei celor mai ieftine modalități de livrare oferite. Având în vedere ca politica noastră nu permite verificare coletului la primire, va sugeram să va asigurați ca ambalajul exterior este intact. În cazul în care pachetul prezintă defecte, vă rugăm să refuzați primirea acestuia și așteptăm să ne informați cu privire la returul comenzii.

Ne părăsiți deja? Sunt de ajuns doar 10 secunde pentru a descoperi o mulțime de oferte.

Înregistrați-vă gratuit pe Bonami și beneficiați de 20 Lei credit pentru comenzile dvs., plus alte oferte speciale!

  • 1000+ de produse noi în fiecare zi
  • Promoții speciale pentru cei înregistrați
  • Livrarea gratuită la comenzile de min. 220 Lei
  • 90 de zile pentru a returna produsele
sau
Accesați prin Facebook

Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.

Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.