Peste 2 milioane de utilizatori

Decorațiuni interioare superbe cu reduceri de până la 70%

Intrați să vedeți mii de produse pentru casa dvs. cu  reducere de până la 70 %.

Alăturați-vă celor 2 milioane de clienți și beneficiați de 20 Lei pentru prima dvs. achiziție.

  • Piese de designeri, pe care nu le veți găsi altundeva
  • Recompense pentru fidelitate
  • În fiecari zi reduceri de până la 70%
  • 30 de zile pentru returnarea fără probleme a produselor
sau
Accesați prin Facebook

Stăm cu ochii pe ele pentru dvs.!

Am activat urmărirea produsului: Deja urmăriți produsul.

Imediat ce acest produs va fi disponibil în stoc, vă vom trimite un mesaj pe adresa dvs. de e-mail . Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi notificări sau să renunțași la urmărirea produsului. Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi email-uri

Ok

Urmărirea a fost anulată

Monitorizarea produsului a fost anulată. Dacă vă răzgândiți, puteți din nou să activați monitorizarea.

Ok

Cineva a fost mai rapid

Ne pare rău dar cineva v+a luat-o înainte şi produsul selectat este epuizat. Am activat din nou câinii noştri de pază pentru a urmări apariţia produsului pe stocul nostru, pentru a putea fi în sfârşit al dvs.! Dacă nu sunteți interesat de urmărirea produsului, puteți decativa câinele de urmăriredeactivare.

Ok
Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici
ok

Reclamații și returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră. Prin urmare, vom extinde perioada de returnare a bunurilor la 30 de zile. Astfel vă recomandăm să nu vă temeți să faceți cumpărături la noi, deoarece în cazul în care bunurile nu întrunesc așteptările dumneavoastră, pur și simplu ni le puteți trimite înapoi.

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail client@bonami.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. Din acel moment ne vom ocupa noi de tot.

Procedura în cazul returnării bunurilor

Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii? Nu disperați, bunurile ni le puteți returna în termen de 30 de zile de data primirii. Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii. În detaliile comenzii de la profilul dvs., puteți descărca un formular de reclamație pentru returnarea bunurilor, completați-l și pur și simplu expediați-l împreuna cu bunurile pe care doriți să le returnați.

Suma plătită v-o transferăm înapoi în contul dvs., este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care sa vă returnăm suma plătită. Suma echivalentă plății produselor reclamate/ returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur. Menționăm că adresa din comuna Borș este adresa de la care sunt preluate coletele de pe teritoriul României, însă returnarea sumei achitate se va face abia în momentul în care coletul este primit la depozitul nostru din Praga.

Vă rugăm să trimiteți bunurile dumneavoastră complet împachetate într-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Bonami-Frogman
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor

De îndată ce mărfurile ajung înapoi la noi, vă vom restitui suma plătită în contul dumneavoastră. Vă rugăm să țineți cont că suma vă este returnată abia în momentul în care coletul este primit în depozitul nostru din Praga.

Procedura de depunere a reclamației

Există o problemă cu comanda dumneavoastră? Nu vă descurajați, procedura de reclamație nu este complicată sau de lungă durată. Este suficient să ne trimiteți imediat un e-mail la client@bonami.ro cu datele menționate mai jos.

Bunuri deteriorate

Bunuri care nu funcționează

Bunurile reclamate în totalitate (nu doar partea deteriorată) ar trebui să fie trimise împachetate într-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

Bonami-Frogman
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor

Dacă alegeți să returnați bunurile prin Poștă, vă rugăm să folosiți predarea în mână, astfel încât veți fi sigur că pachetul nu se oprește la oficiul poștal și bunurile nu vi se vor întoarce.

Cu privire la reclamație, vă rugăm, de asemenea, să ne anunțați ce soluție este cea mai bună pentru dvs. Aveți posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:

În legătură cu reclamația dvs. vă vom contacta cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor fizice revendicate. Rezultatul plângerii vă va fi comunicat telefonic sau prin e-mail.

Reclamațiile nu pot fi făcute la telefon! Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații, vor fi trimise imediat înapoi.

Procedura reclamațiilor

Drepturile de executare defectuoasă

Garanția bunurilor se aplică în funcție de condițiile de garanție și în garanția fișelor tehnice, pentru fiecare produs în mod individual. Perioada minimă de garanție este de 24 de luni. Perioada de garanție începe la data acceptării tranzacției. În cazul unor defecte la produsul achiziționat, acoperite de garanție, cumpărătorul se va asigura că va face aceste reparații doar la un dealer autorizat.

Perioada minimă de garanție

În cazul în vânzării bunurilor perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.

Termeni de garanție

Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.

Bunuri reclamate

Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor. În acest caz, în comparație cu documentul fiscal, de asemenea, se rambursează costurile poștale (este de ajuns documentul cu numărul comenzii trimis la client@bonami.ro). Taxele poștale vor fi achitate corespunzând sumei celor mai ieftine modalități de livrare oferite.

Ne părăsiți deja? Sunt de ajuns doar 10 secunde pentru a descoperi o mulțime de oferte.

Înregistrați-vă gratuit pe Bonami și beneficiați de 20 Lei credite pentru comenzile dvs. dar și funcții speciale!

  • Urmărirea produselor care nu sunt pe stoc
  • Salvați-vă produsele preferate pentru mai târziu
  • Recompense pentru fidelitate și credite
  • Serviciu clienți VIP
sau
Accesați prin Facebook