Înregistrează-te și vei primi până la 20 Lei reducere la prima ta comandă. Înregistrează-te și vei primi până la 20 Lei reducere la prima ta comandă.
  • Zilnic noi inspirații
  • 20 Lei sub formă de credite pentru prima ta comandă.
  • Adaugă la favorite produsele tale preferate
sau
Accesați prin Facebook
Stăm cu ochii pe ele pentru dvs.!

Am activat urmărirea produsului: Deja urmăriți produsul.

Imediat ce acest produs va fi disponibil în stoc, vă vom trimite un mesaj pe adresa dvs. de e-mail . Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi notificări sau să renunțași la urmărirea produsului. Puteţi să schimbaţi adresa, cu cea pe care doriţi să primiţi email-uri

Ok
Urmărirea a fost anulată

Monitorizarea produsului a fost anulată. Dacă vă răzgândiți, puteți din nou să activați monitorizarea.

Ok

Cineva a fost mai rapid

Ne pare rău dar cineva ți-a luat-o înainte, iar produsul pe care l-ai selectat nu mai este disponibil. Vom urmări pentru tine disponibilitea acestui produs, pentru a te informa în momentul în care este disponibil din nou în stocul nostru. Dacă nu ești interesat de urmărirea produsului, poți activa urmărirea lui deactivare.

Ok

Această pagină web folosește cookie-uri. Pentru mai multe informații despre utilizarea acestora, a acceptării și valabilității puteți afla aici

ok
Menu
20 LeiÎnregistrareLogare20 LeiCoșul de cumpărături
AcasăTotul despre cumpărături Totul despre cumpărături Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

În cazul unei reclamații

Contactează departamentul nostru de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa client@bonami.ro sau la numărul de telefon +40 312 294 753. Completează formularul de reclamație, împachetează produsul într-o cutie și trimite-ne pachetul înapoi la adresa:

Bonami - Reclamații și retururi
Bonami-Frogman Str. Borșului, Nr. 56 410605 Oradea, Bihor

Unde pot afla statusul comenzii mele?

Poți găsi informații despre statusul comenzii tale și data preconizată pentru livrare în contul tău Bonami, în secțiunea Comenzi. Vei fi informat, de asemenea, cu privire la orice modificare a statusului comenzii pe adresa ta de e-mail folosită la plasarea comenzii.

Cum pot schimba sau anula o comandă?

Dacă dorești să modifici comanda în orice fel, te rugăm să contactezi serviciul nostru de Relații cu Clienții. Te rugăm să ne comunici numărul comenzii pe care dorești să o anulezi sau să o modifici (dorești o altă dată a livrării, vrei să schimbi adresa de livrare sau să adaugi un nou produs la comanda deja plasată, anularea comenzii, etc..). Poți găsi numărul comenzii în e-mailul de confirmare al comenzii sau în contul tău Bonami în secțiunea Comenzi.

Finalizându-vă înregistrarea pe Bonami.cz, a.s. încheiați un contract prin care sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale.