6 pași pentru echiparea și organizarea biroului
Te poți bucura de beneficiile lucratului de acasă dacă totul este bine organizat. Fie că ai o cameră specială pe care o folosești drept spațiu de lucru sau ți-ai amenajat doar un loc confortabil într-o cameră, totul e important să fie funcțional și comod.
Tot ce ai nevoie sunt ajutoarele potrivite pe care ți le oferim sub formă de organizatoare, aviziere metalice și alte multe gadget-uri.
Birou de lucru potrivit
În primul rând gândește-te la cât spațiu ai nevoie pentru a lucra. Îți trebuie mai multe monitoare? Atunci ai nevoie de un birou mai mare și stabil iar dacă are și
sertare suplimentare pentru depozitare este un plus bine venit.
Dacă nu beneficiezi de un spațiu generos în apartament și un laptop îți este de ajuns, atunci poți opta pentru o masă pliabilă de dimensiuni mici.
Sfat: O soluție excelentă este și o masă multifuncțională de perete care pe lângă blatul de lucru pliabil dispune și de un spațiu pentru depozitare.
Scaun de birou confortabil
Alegerea unui scaun confortabil este esențial dacă nu vrei să ai dureri de spate după câteva săptămâni. Din fericire poți alege dintr-o serie de produse de design care se vor potrivi perfect cu livingul (dacă lucrezi în el).
Lumina potrivită pentru muncă
Pe lângă lustră, trebuie să îți concentrezi atenția și pe alegerea veiozei. Gândește-te la un model cu o lumină discretă la care poți regla intensitatea luminii.
Nu uita nici de temperatura potrivită a becului -cel mai bun este un alb neutru natural și discret (aproximativ 4000 Kelvin).
7 sfaturi despre cum să rezolvi problema spațiilor de depozitare din birou
În afară de internetul indispensabil pentru munca online ai nevoie sigur și de alte documente, dosare pe care trebuie să le ții la îndemână.
1.
Dacă ai nevoie de mult spațiu de depozitare atunci îți trebuie dulapuri mai mari, sisteme de depozitare, vitrine sau biblioteci, cu ajutorul cărora camera va arăta mai ordonată.
2.
Etajerele fiind cu spațiile pentru depozitare la vedere vor arăta grozav dacă vei folosi cutii sau organizatoare de documente.
3.
Dacă locul de lucru este limitat, încearcă să folosești spațiul vertical - disponibil optând de ce nu pentru etajere deasupra biroului. Păstrează-ți lucrurile pe care le folosești mai des în rândurile din față, sau într-un sertar de birou mereu la îndemână.
4.
Nu uita de ordinea din sertare. Cu ajutorul unor organizatoare de birou practice și transparente vei avea mereu ordine fără efort.
5.
Nu trebuie să alegi doar dosare clasice negre. Adu puțină personalitate cu produsele Bigso Box of Sweden.
6.
Avizierele de perete sau tablele magnetice sunt excelente atât pentru notițele importante cât și pentru fotografiile tale dragi.
7.
Un lucru este sigur. Curățenia și organizarea pe birou este cea mai importantă. Din fericire există organizatoare inteligente care te ajută să ai totul la îndemână și să păstrezi ușor ordinea.
Totul în control cu agende elegante
Ești genul care notează lucrurile importante pe hârtie? Noi te înțelegem și îți oferim o gamă largă de agende și caiete elegante pentru a-ți planifica totul ca la carte.
Decorațiuni adecvate studiului
Chiar și în zona de lucru ar trebui să te simți confortabil și să ai obiecte dragi aproape.
Deși nu ar trebui folosite
decorațiuni care să te țină departe de concentrare, ele îmbunătățesc totuși locul de muncă făcându-l mai personal și plăcut.
Alegerile ideale pot fi plantele, ceasurile de perete sau de masă, posterele sau fotografiile preferate.